اردوگاه آبی

 دردسر تازه مطهری برای استقلال
ارسلان مطهری مهاجم سابق استقلالی‌ها این روزها شمشیر را از رو برای باشگاه سابق خود بسته است.
او که اصرار زیادی به ماندن در جمع آبی‌پوشان داشت، در تفکرات نکونام جایی نداشت و در نهایت مجبور شد تا در نیم‌فصل لیگ بیست و سوم از استقلال جدا شود. مطهری حالا بعد از این جدایی دست‌بردار نیست و بار دیگر به ماجرای جدایی خود در نیم‌فصل قبل اعتراض کرده و با مصاحبه‌های تندی که علیه مدیریت باشگاه داشته، مقابل مسئولان استقلال قرار گرفته است و سعی دارد تا با شکایت مالی آبی‌ها را به دردسر بیندازد. مطهری که نیم‌فصل قبل از جمع آبی‌پوشان جدا شد به تراکتور پیوست اما در نهایت از این تیم هم جدا شد، او حالا این روزها در حال مذاکره با چند تیم لیگ برتری است اما هنوز تیم مورد نظر خود را انتخاب نکرده است.


محمدی از هفته نهم در ترکیب
نگرانی‌ها بابت محرومیت مهرداد محمدی وینگر استقلال با ثبت قرارداد او برطرف شده است.
 درحالی که با خروج محمدی از لیست باشگاه، هواداران استقلال بابت احتساب محرومیت او نگران بودند، حالا با ثبت قرارداد این بازیکن و حضور در تمرینات باشگاه، محرومیت او از این هفته شروع شده و با شروع هفته نهم می‌تواند مجدداً در ترکیب استقلال قرار بگیرد.
ماجرای محرومیت محمدی مربوط به آخرین بازی فصل قبل است که با مصاحبه‌ای جنجالی و اظهارنظر درباره داوری لیگ برتر از سوی مسئولان کمیته انضباطی 6 جلسه محروم شد.


تکلیف استادیوم استقلال- الغرافه مشخص شد
ورزشگاه میزبان تقابل استقلال و الغرافه در هفته اول لیگ نخبگان آسیا مشخص شد.
در حالی که زمزمه‌های زیادی مبنی بر انتخاب ورزشگاه دیگری به عنوان استادیوم میزبانی استقلال مطرح شده بود حالا با وجود  محدودیت‌ها و مشکلاتی که ورزشگاه شهر قدس داشت  و تا روز گذشته بازی در آن  قطعی نبود حالا تصمیم نهایی در این باره گرفته شد و  تقابل استقلال و الغرافه در این ورزشگاه برگزار می شود. بنابراین هواداران استقلال می توانند اولین بازی تیم خود در لیگ نخبگان آسیا را در این ورزشگاه مشاهده کنند.


بدهی به ساپینتو
مانع بازگشت مرد پرتغالی
نام ریکاردو ساپینتو سرمربی سابق استقلال این روزها دوباره ورد زبان آبی‌ها شده است. در حالی که این مربی پرتغالی در لیگ بیست و دوم هدایت استقلالی‌ها را برعهده داشت، در نهایت با محرومیت چهارماهه از سوی کمیته انضباطی از استقلال جدا شد تا با یک بلیت یکطرفه از ایران برود.
حالا با گذشت 3 هفته از لیگ بیست و چهارم و بعد از هجمه‌های شکل گرفته علیه جواد نکونام، دوباره نام ساپینتو به عنوان یکی از گزینه‌های هدایت استقلال به میان آمده است که البته طلب 2000 یورویی این مربی از باشگاه، یکی از موانع حضور مجدد او در این باشگاه است که مربی پرتغالی را از نیمکت استقلال دور و دورتر می‌کند. البته که در حال حاضر با خوابیدن هجمه‌ها، باشگاه فرصت مجددی در اختیار نکونام قرار داده و باید دید این مربی تا چه اندازه از این فرصت برای ماندن در جمع آبی‌پوشان استفاده خواهد کرد.


احتمال بازگشت رجبی
 با ابقای نکونام
ابقای جواد نکونام ممکن است پای حمید رجبی را دوباره به استقلال باز کند. بعد از اینکه هجمه‌ها علیه نکونام فروکش کرد و با اعلام باشگاه استقلال، این مربی فعلاً در این باشگاه ماندگار شد، حالا احتمال دارد حمید رجبی دستیار نکونام که در روزهای قبل از جمع آبی‌پوشان جدا شد مجدداً به کادرفنی استقلال اضافه شود.
البته که بنابر تصمیم مدیران استقلال، ماندن سرمربی آبی‌پوشان منوط به برد مقابل تیم الغرافه در هفته اول لیگ نخبگان آسیا است و در صورتی که این اتفاق نیفتد موقعیت او دوباره به خطر افتاده و برگشتی در کار رجبی هم نخواهد بود. حالا باید دید نکونام از این شانس مجدد تا چه اندازه استفاده خواهد کرد و موفق می‌شود با برد تیم الغرافه در خاک ایران حکم ابقای خود را مهر کند یا نه.

جستجو
آرشیو تاریخی