استقلال با بازیکن فرانسوی دعوا ندارد

آبی‌ها به دنبال توافق با یامگا

کوین یامگا، ستاره فرانسوی استقلال اواسط فصل گذشته به دلیل مصدومیت شدید از ناحیه چشم تحت عمل جراحی قرار گرفت و مدت‌هاست که نتوانسته به میدان برود. باشگاه استقلال ابتدای فصل با توجه به شرایط یامگا قرارداد او را فسخ کرد و مدعی شد این بازیکن فعلاً نمی‌تواند به میدان برود.
همین مصدومیت ادامه فوتبال او را در تیم استقلال تحت‌الشعاع قرار داد و باعث شد تا سرمربی تیم اعلام کند یامگا قادر به ادامه فوتبال نیست و به همین دلیل مجبور به کنار گذاشتن این بازیکن شده است.
یامگا در تمرینات پیش فصل استقلال پا به توپ شد و حتی در یک بازی دوستانه پاس گل هم ارسال کرد‌ اما با این حال جواد نکونام نام او را از لیست تیمش خط زد تا این بازیکن به دنبال تیم جدیدی برای ادامه فعالیت خود باشد و حضور چندروزه او در تمرینات آلومینیوم سرانجام مشخصی نداشت و طرفین برای همکاری به توافقی دست پیدا نکردند.
بازیکن فرانسوی که حتی در خطر خداحافظی از فوتبال قرار گرفته بود و شنیده شد تیم‌های لیگ برتری به دلیل عدم صدور مجوز پزشکی برای بازی کردن وی، از امضای قرارداد با او سر باز می‌زنند، با انتشار یک استوری از برگه ایفمارک خود، سلامتی‌اش را تأیید کرد.
این بایکن حالا می‌تواند برای استقلال بازی کند و اگر بخواهد می‌تواند با شکایت از استقلال تمام حق و حقوق خود را دریافت کند چراکه حالا این بازیکن شرایط حضور در زمین مسابقه را دارد و این سند می‌تواند دردسری بزرگ علیه استقلال باشد.
یکی از مدیران استقلال در رابطه با این موضوع به ایران ورزشی گفت: «باشگاه استقلال تمام مبلغ قرارداد یامگا را به این بازیکن پرداخت خواهد کرد و مشکلی از این بابت استقلال را تهدید نمی‌کند. هیچ دعوای حقوقی بین یامگا و استقلال وجود نخواهد داشت و دو طرف می‌خواهند با تعامل این موضوع را حل کنند و خبری از شکایت هم نخواهد بود. یامگا به عنوان یک بازیکن قابل احترام، همیشه در قلب استقلالی‌ها باقی خواهد ماند و باشگاه نیز برای این بازیکن احترام ویژه‌ای قائل است.»
چیزی که اهمیت دارد، این است که باشگاه استقلال در مواجهه با یامگا هرگز نمی‌خواهد با این بازیکن وارد چالش شود و قرار شده تمام حقوق این بازیکن عین قرارداد پرداخت شود اما اینکه تصور کنید یامگا می‌تواند برای استقلال به میدان برود، با واقعیت همخوانی ندارد.

جستجو
آرشیو تاریخی