جواد گفت نمی‌توانم زیلیکیچ را قبول کنم

فلاحت‌زاده: بازی با الغرافه بازی سرنوشت‌ساز نکونام است

فرشاد فلاحت‌زاده، مدافع سابق استقلال معتقد است اختلافاتی که بین باشگاه و سرمربی استقلال به وجود آمده در نهایت به ضرر باشگاه استقلال تمام خواهد شد. فلاحت‌زاده در این خصوص گفت: «شخصاً معتقدم کار مدیریت در قبال سرمربی تیم قشنگ نیست چون به هر حال سرمربی برای تیم استقلال زحمات زیادی را متحمل شده و با یک باخت نباید در خصوص یک مربی تصمیم عجولانه گرفت. این اقدام به نوعی خودزنی محسوب می‌شود که مدیریت در قبال سرمربی استقلال انجام داده است. سرمربی تیم اختیار تام در خصوص مسائل فنی می‌خواهد که این امر خواسته‌ای منطقی است.»
مدافع اسبق استقلال در رابطه با اختلاف بین سرمربی استقلال با ریاست هیأت مدیره و مدیریت باشگاه استقلال گفت: «رئیس هیأت مدیره فعلی استقلال یکبار قبلاً چنین اقدامی را در تیم صبا باطری انجام داده بود، اما اینجا استقلال است و این تیم شرایطش خیلی با صبا متفاوت است.»
فلاحت‌زاده که در مراسمی با نکونام در روز گذشته هم‌صحبت شده بود، در رابطه  با بازیکن بوسنیایی گفت: «به او گفتم اگر بازیکن بوسنیایی را نمی‌خواهی از او استفاده نکن که جواد در پاسخ به من گفت که من نمی‌توانم  این بازیکن را بپذیرم چون باید جوابگو باشم چون قصد دارم به جای بازیکن بوسنیایی بازیکن دیگری جذب کنم و باید پاسخگوی نتایج تیم باشم.»
مدافع اسبق استقلال در رابطه با بازی حساس استقلال مقابل الغرافه نیز تأکید کرد: «اگر مدیریت با سرمربی تیم به اختلافات‌شان ادامه داده و در جنگ باشند، ادامه مسیر بسیار سخت خواهد شد. به همین دلیل بهترین راه در این است که جواد را راضی کرده و در تیم استقلال حفظ کنند. در ادامه صحبتی که با جواد داشتم بر این نکته هم تأکید کردم که فکرت را راحت کن چون یک سرمربی باید آرامش داشته باشد. ضمن اینکه حتماً حضور مربی مانند هاشمی نسب خیلی به نکونام کمک خواهد کرد.»
پیشکسوت استقلال در رابطه با انتقادهایی که به سرمربی استقلال نسبت به سبک دفاعی این تیم وارد می‌شود نیز تأکید کرد: «هر مربی سبکی دارد و سبک سرمربی استقلال هم این است که اول گل نخورد و بعد به گل برسد. روشی که سرمربی استقلال با آن نتیجه گرفته و فصل قبل تیم را به عنوان قهرمانی رسانده و حتی می‌توانست قهرمان هم سازد. بازی با الغرافه و نتیجه‌گیری در مقابل این تیم خیلی در سرنوشت جواد می‌تواند مؤثر باشد. نکته‌ای که خیلی امیدوارم استقلال با نتیجه‌گیری در آن موفق شود.»

جستجو
آرشیو تاریخی