اردوگاه سرخ

 تبریک پرسپولیس به پورعلی‌گنجی
مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع ۳۳ ساله و ملی‌پوش پرسپولیس، مراسم عروسی خود را برگزار کرد.
باشگاه پرسپولیس این پیوند شایسته و خجسته را به مرتضی پورعلی‌گنجی و همسر گرامی ایشان، تبریک و شادباش گفت. مراسم ازدواج مدافع ملی‌پوش پرسپولیس جمعه شب با حضور بازیکنان و اعضای تیم پرسپولیس در کردان برگزار شد. جالب اینکه گاریدو سرمربی سرخ‌ها هم در این مراسم حضور داشت.


تزریق 5/2 میلیاردی به باشگاه
شرکت طبیعت در‌ ادامه حمایت‌های خود از باشگاه پرسپولیس و در راستای همکاری مشترک در تولید و عرضه محصولات پرسپولیس – طبیعت، دومین پرداختی از محل سهم فروش روغن پرسپولیس را به حساب باشگاه واریز کرد. طی همکاری باشگاه پرسپولیس و شرکت طبیعت، در حال حاضر دو محصول مشترک «تن ماهی و روغن» با برند پرسپولیس تولید و وارد بازار شده است که با حمایت و‌ استقبال هواداران از این محصولات منافع حاصل از آن به باشگاه، بویژه تیم‌های پایه تعلق گرفته و می‌گیرد. پیش از این نیز شرکت طبیعت، در سه مرحله سهم باشگاه از محل فروش تن ماهی با برند پرسپولیس را در اختیار قرار داد که در راستای توسعه و رفع مشکلات آکادمی فوتبال و تیم‌های پایه پرسپولیس مورد هزینه قرار خواهد گرفت. گفتنی است افزایش فروش و تقاضا برای این محصولات که با مشارکت و همراهی هواداران میسر خواهد بود به افزایش درآمدهای پایدار باشگاه از این محل منجر خواهد شد.


مشکل خروج از کشور سرلک
وضعیت مبهم میلاد سرلک برای حضور در لیگ نخبگان باعث شده تا او همچنان نتواند پرسپولیس را در مسابقات همراهی کند. معافیت او هنوز در سامانه نیروی انتظامی به ثبت نرسیده و به همین دلیل همچنان مشکل خروج از کشور او پابرجا است و به همین دلیل نمی‌تواند پرسپولیس را در سفر به عربستان همراهی کند و حتی با وجود حضور در تمرینات تصویری از او هم منتشر نمی‌شود. گفته می‌شود میلاد سرلک به دنبال آن است تا به همراه مدیربرنامه‌هایش در حوزه نظام وظیفه حاضر شده و به شکل حضوری این مشکل را حل کند. باید دید میلاد سرلک که البته نامش در لیست آسیایی پرسپولیس نیز وجود دارد می‌تواند مشکل ثبت شدن نامش در سامانه نیروی انتظامی را حل و فصل کند یا نه.
 

اسدبیگی قرضی هم نمی‌رود
باشگاه پرسپولیس دیروز با فراخواندن نماینده سینا اسدبیگی آخرین شرایط جدایی او را مورد بررسی و حتی پیشنهاد انتقال قرضی به صورت یک فصل به تیم دیگر را نیز ارائه داد. پیشنهادی که البته مورد موافقت قرار نگرفت و باید دید در نهایت شرایط دو طرف برای این موضوع به چه شکل خواهد بود. طبق قوانین سازمان لیگ، باشگاه پرسپولیس نیز قادر نخواهد بود به صورت یکطرفه و با توجه به زمان باقی مانده تا پایان نقل و انتقالات، قرارداد این بازیکن را فسخ کند تا به این شکل چالش عجیبی در لیست سرخ‌ها شکل گیرد.
 
 
پیروانی در باشگاه
افشین پیروانی، دیروز برای پیگیری امور تیم و سفر پیش رو به عربستان برای نخستین بازی لیگ نخبگان در محل باشگاه حضور پیدا کرد. او در جریان این حضور نشستی هم با رضا درویش و حسین بادامکی داشت تا هماهنگی‌های لازم انجام شود. پرسپولیس ۲۶ شهریور در جده میهمان تیم الاهلی خواهد بود.

جستجو
آرشیو تاریخی