مصاحبه

ادعای گلزن استقلال خوزستان
برایم مثل یک رؤیا بود
تیوی بیفوما مهاجم تیم استقلال خوزستان تک گل پیروزی بخش تیمش مقابل استقلال تهران را زد، گفت: «بازی خوب و سختی بود، تیم ما به خصوص در نیمه اول، خیلی خوب بازی کرد. لحظات سختی داشتیم چون استقلال حمله می‌کرد و این در فوتبال طبیعی است. انتظار گلزنی در این بازی را نداشتم و برایم مثل یک رؤیا بود، بابت این گل از کل تیم تشکر می‌کنم. خیلی خوشحالم چون اولین برد تیم در لیگ بود، این برد برای هواداران و من خیلی مهم بود.» او درباره آینده تیمش این طور می‌گوید: «مرحله به مرحله جلو می‌رویم، تیم خیلی خوب بود و خوب بازی کرد. باید بیشتر کار کنیم و بازی به بازی پیش برویم.»


محرومیت بازیکن جوان استقلال خوزستان
یکی از حملات استقلال خوزستان منجر به کرنر شد تا ابوالفضل کوهی شادی به سبک گتوزو را مقابل هواداران استقلال تهران با دو دست انجام بدهد. پس از این رفتار کوهی، بلافاصله رامین رضاییان با او درگیری فیزیکی پیدا کرد و چند دقیقه بعد در حالی که هواداران آن بخش استادیوم درحال پرتاب کردن انواع و اقسام بطری و اشیا به زمین چمن بودند یکی از هواداران را هم وارد چمن شد تا خودش از خجالت بازیکن استقلال خوزستان که استقلالی‌ها را تحریک کرده بود در بیاید. این حواشی چند دقیقه‌ای ادامه داشت و سبب شد کمیته انضباطی واکنش نشان داده و آنها این بازیکن را تا اطلاع ثانوی از حضور در مسابقات محروم کنند. 


عذرخواهی پسندیده از رضاییان
سبحان پسندیده مدافع استقلال خوزستان درباره درگیری‌اش با رامین رضاییان می‌گوید: «رضاییان می‌تواند برای من جوان‌تر الگو باشد. اگر برخوردی پیش آمد، از ایشان عذرخواهی می‌کنم. به هر حال فوتبال است و من یک لحظه دیدم ایشان بالای سر من است و یک جوری نگاه می‌کند. اگر کاری کردم، ناخودآگاه بود. همینجا عذرخواهی می‌کنم. ایشان همشهری و الگوی من جوان هستند. فوتبال است و پیش می‌آید.» او درباره پرتاب بطری‌ها به داخل زمین این‌طور می‌گوید: «من به شخصه این اتفاقات را نمی‌پسندم، اما فوتبال با تماشاگر قشنگ است و هیجان دارد. خدا را شکر توانستیم سه امتیاز را در خوزستان نگه داریم.»

جستجو
آرشیو تاریخی