گزارش بازی

هوادار صفر-تراکتور 4
 این تراکتور مهارنشدنی
دقیقه 30 امیرحسین حسین‌زاده با یک استوپ سینه خوب توپ را به مهدی هاشم‌نژاد داد و این بازیکن با حرکت پا به توپ و شوت پای چپ زیبا دروازه آرشا شکوری را باز کرد. دقیقه 58 ارسال مهدی ترابی به محوطه جریمه با کنترل سینه امیرحسین حسین‌زاده به تومیسلاو رسید و شوت او ابتدا به مدافعان پرتعداد هوادار خورد اما در برگشت خود این بازیکن با سماجت شوت دومش را زد تا تراکتور به گل برسد. دقیقه 75 حرکت دانیال اسماعیلی‌فر از سمت راست با پاس او به محوطه جریمه همراه شد و امیرحسین حسین‌زاده با چند قدم حرکت یک شوت عالی زد و دروازه هوادار را برای بار سوم فرو ریخت. 10 دقیقه بعد ارسال فوق‌العاده پای چپ ریکی آلوز به دهانه دروازه با شوت سرضرب و فوق‌العاده امیرحسین حسین‌زاده به گل چهارم تبدیل شد.
 

مس رفسنجان 3- آلومینیوم اراک یک
به لطف درخشش لک
مسی‌ها در دقیقه 14 به گل رسیدند، پاس جعفری از خط دفاع در میانه زمین به باقری رسید و او هم به سادگی عیسی مرادی را پیدا کرد تا این بازیکن در موقعیت تک به تک با خلیفه به سادگی گل اول بازی را به ثمر برساند. دو دقیقه بعد اراکی‌ها گل تساوی را زدند. ارسال قهاری از سمت راست با ضربه سر خوب کاظمیان دروازه لک را باز کرد. دقیقه 64 ضربه سرضرب عیسی مرادی توسط خلیفه مهار شد اما توپ پس از برخورد به انگشتانش درون دروازه آلومینیوم جا گرفت. در دقیقه 90+5 اشتباه عجیب مدافعان آلومینیوم اراک باعث شد، توپ به اسپاهیو برسد و این بازیکن با ضربه‌ای دقیقه برای چهارمین مرتبه دروازه میهمان را باز کرد. دقیقه 36 حامد لک یک ضربه پنالتی حریف را مهار کرد.
 

خیبر خرم آباد یک- ذوب آهن یک
تساوی 10 هزار نفری
در دقیقه 42 بازی کرنر از جناح راست را قاضی‌پور روی دروازه خیبر ارسال کرد اما ضربه سر بازیکن ذوب‌آهن را دروازه‌بان خیبر به خوبی با کف دست راست راهی کرنر کرد. در ادامه و بعد از ارسال کرنر، توپ درون محوطه بین بازیکنان دو تیم ردوبدل شد و مدافعین خیبر در دفع توپ ناموفق بودند تا حسن شوشتری با یک ضربه پای چپ سنگین دروازه خیبر را باز کند. میزبان در دقیقه 78 گل تساوی را زد. ارسال بلند روی تیر دورتر فرود آمد و بازیکن خیبر توپ را با سر روی خط محوطه پنج‌ونیم متر به بولی رساند. او با ضربه پای چپ توپ را راهی دروازه کرد اما توپ به تیر افقی برخورد کرد و برگشت داده شد اما در برگشت دوباره مقابل کوین بولی قرار گرفت. او این‌بار قدر این موقعیت را دانست و دروازه را باز کرد تا بازی در حضور 10 هزار هوادار خیبر به تساوی کشیده شود.
 

جستجو
آرشیو تاریخی