در مسابقات جهانی هم دست و پا بسته نخواهیم بود

عبدالحسینی: کاراته می‌تواند در جهان آقایی کند

 فائزه زمانی
خبر‌نگار

تیم ملی کاراته امید پسران با 4 طلا و یک برنز در تاتامی قهرمانی آسیا خوش درخشید.
 در حالی که مجید عبدالحسینی سرمربی این تیم قبلاً جزو منتقدان سرسخت فدراسیون کاراته بود. او با این حال پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی ایران را قبول کرد تا به گفته خودش کاراته رده امید دوباره به روزهای اوجش باز گردد.
عبدالحسینی بعد از نتایج درخشان شاگردانش در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: «می‌خواستم خیلی چیزها را ثابت کنم تا همه بفهمند کاراته ایران همچنان توانمند است و می‌تواند در آسیا آقایی کند.»
در حالی که عبدالحسینی قبلاً از منتقدان سرسخت فدراسیون کاراته بود، دلیل به عهده گرفتن هدایت تیم امید را کمک به کاراته ایران می‌داند: «قبلاً منتقد فدراسیون بودم ولی نیاز به تغییر رویه داشتیم. از روز اولی که به تیم ملی آمدم سعی کردم تغییرات لازم را برای نتیجه مطلوب ایجاد کنم. این مسئولیت را قبول کردم چون می‌خواستم کاراته دوباره جسارت لازم را به دست بیاورد و در آسیا و دنیا حرفی برای گفتن داشته باشد.»
سرمربی کاراته امید حالا شاگردانش را برای حضوری قدرتمند در تاتامی قهرمانی جهان آماده خواهد کرد: «این تازه شروع ماجرا است و مطمئن هستم با این فرمانی که در دست گرفته‌ایم، مسیر روشنی پیش روی کاراته ایران است. حالا مسابقات جهانی ایتالیا را داریم و باید برای آن آماده شویم. شرایط مسابقات جهانی با قهرمانی آسیا خیلی فرق می‌کند و حالا نیازمند حمایت‌های بیشتر فدراسیون هستیم تا بتوانیم نتایج خوب‌مان در قهرمانی آسیا را در تاتامی ایتالیا هم تکرار کنیم. در جهان هم مقابل رقبا دست و پا بسته نخواهیم بود و همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا پشتوانه خوبی برای تیم ملی باشیم.»
 

جستجو
آرشیو تاریخی