افشین نوروزی به کمیته انضباطی نرفت

حاشیه‌های تنیس روی میز تمامی ندارد

پریسا غفاری
خبر‌نگار

مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی میز برای رقابت‌های قهرمانی آسیا با انتخاب ترکیبی جوان تمام شد، اما حاشیه‌های آن تمامی ندارد؛ اتفاقاتی که تا به حال سابقه نداشته است. از اضافه کردن غیرقانونی اسم دو بازیکن به لیست حاضران در انتخابی تا واکنش تند کاپیتان سابق تیم ملی و درگیری پدر بنیامین فرجی و حتی حرکت ناشایست طاهرخانی در خوابگاه؛ همه آنهایی که فدراسیون به کمیته انضباطی کشیده است. در واقع این انتخابی با حاشیه عجین شده بود.
به جز ورود غیرقانونی دو بازیکن به نام‌های نوید شمس و آریا کشاورزی به جدول مسابقات انتخابی، تغییرات میز بازی‌ها که با مخالفت بسیاری از شرکت‌کننده‌ها روبه‌رو شده بود، واکنش تند افشین نوروزی کاپیتان سابق تیم ملی هنگام مسابقه با بنیامین فرجی با لگد زدن به تابلوی تبلیغاتی کنار زمین هم حاشیه‌ساز شد. وقتی دو داور در دو بازی جداگانه سرویس‌های خطای بازیکنان را اعلام نکردند، درگیری آنها با داور را بیشتر کرد. درگیری لفظی رضا فرجی پدر بنیامین فرجی و حمیدرضا طاهرخانی که بعد از باخت در خوابگاه مشت به در و دیوار زده بود، مواردی بوده که کمیته انضباطی فدراسیون تنیس روی میز برای آنها اقدام به تشکیل کمیته انضباطی کرد. اما نکته جالب اینکه به‌رغم درگیری جواد سهرابی پینگ‌پنگ‌باز با رامین میرزایی داور مسابقه که به بیرون از سالن کشیده شد، اما اسمی از آنها برای کمیته انضباطی نیست.
به جز مورد آخر بقیه خاطیان به کمیته انضباطی احضار شدند. 
در جلسه رسیدگی به تخلفات افراد خاطی که بدون حضور افشین نوروزی هم برگزار شد، با توجه به گزارش سرداور و مسئول برگزاری مسابقات، به درگیری رخ داده میان نوروزی در مسابقه با بنیامین فرجی و درگیری لفظی با داور مسابقه و همچنین گزارش دبیرکل فدراسیون و تأیید پرسنل پیرامون حواشی رخ داده و به‌کار بردن الفاظ ناشایست توسط این بازیکن و همچنین گزارش سرداور مسابقات از درگیری در مسابقه میلاد عابدینیان-بنیامین فرجی با رضا فرجی و همچنین حرکت ناشایست حمیدرضا طاهرخانی تصمیم‌گیری شد.
به گفته یزدان قبادی رئیس کمیته انضباطی رأی متخلفان در چند روز آینده صادر خواهد شد.
 

جستجو
آرشیو تاریخی