خبر

 پروژه قلی‌زاده رسماً منتفی شد
شیطنت چند باشگاه همه چیز 
را خراب کرد
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به خاطر انتقادهای برخی هواداران این تیم در پی ناکامی برای جذب علی قلی‌زاده اعلام کرد: همگان متوجه شدند در ۱۰ روز گذشته از طرف باشگاه قلی‌زاده به ما اعلام شد که آماده انتقال این بازیکن هستیم. پس از این اعلام آمادگی برای برگزاری جلسه نهایی به ما گفتند، پس از اتمام یک بازی‌مان این انتقال مشکلی ندارد اما ناگهان معلوم نیست به چه دلیلی این انتقال منتفی شد. البته شیطنت‌هایی از جانب چند باشگاه داخلی انجام شده و پیشنهادات عجیب و غریبی برایش فرستاده بودند‌. همین باعث شد روحیه این بازیکن خیلی خراب شود.
رضا درویش ادامه داد: قلی‌زاده شب گذشته (سه‌شنبه شب)محبت کرد و در تماس با من گفت بارها علاقه‌مندی خود را اعلام کردم. همه مراحل را هم گذرانده بودیم اما ناگهان نمی‌دانم چرا این‌گونه شد‌ و آخرین بار شب گذشته اعلام کردند قصد انتقال این بازیکن را ندارند.
جالب اینکه قلی‌زاده که قرار بود ساعت 23 روز سه‌شنبه در لایو اینستاگرامی باشگاه پرسپولیس حاضر شود و صحبت کند با انتشار استوری در صفحه شخصی خود اعلام کرد کار انتقالش به پرسپولیس منتفی شده است: «سلام به همه هواداران عزیز. باید تشکر ویژه کنم از باشگاه پرسپولیس و آقای درویش که خیلی برای انتقال من پیگیری کردند ولی با توجه به اینکه من یک بازیکن حرفه‌ای و تحت قرارداد باشگاه لخ پوزنان لهستان هستم، باید هر ۲ باشگاه به توافق می‌رسیدند که باشگاه بنده موافق نبود. به هرحال من بازیکن لخ پوزنان هستم و متعهد به این باشگاه و یقیناً هواداران عزیز باشگاه بزرگ پرسپولیس این موضوع را درک می‌کنند.»


 احتمال شکایت سپاهان از پرسپولیس به خاطر احمدزاده
پرسپولیس در پنجره تابستانی موفق شد فرشاد احمدزاده را از سپاهان به خدمت بگیرد. در این توافق باشگاه پرسپولیس باید مبلغ رضایتنامه این بازیکن را در سه قسط به باشگاه سپاهان پرداخت می‌کرد.
دو قسط ابتدایی این توافق مربوط به فصل پیش‌رو است و قسط نهایی آن نیز در صورت تمدید قرارداد این بازیکن، باید در فصل آتی پرداخت شود.
باشگاه پرسپولیس تا  دیروز نسبت به پرداخت اولین قسط مبلغ رضایتنامه که 5 میلیارد تومان بوده عمل نکرده تا این باشگاه درصدد شکایت از سرخ‌ها و جلوگیری از حضور احمدزاده در بازی پیش‌رو باشد. این در حالی است که گفته می‌شود احمدزاده در بازی با فولاد جای سروش رفیعی محروم در مرکز زمین بازی خواهد کرد.


پرسپولیس برای اورونوف نامه داد
باشگاه پرسپولیس همچنان امیدوار است که نام اوستون اورونوف در لیست زیر25 سال این تیم قرار بگیرد و برای این منظور دیروز با سازمان لیگ نامه‌نگاری کرده است.
با توجه به انتقال نام بازیکنانی با شرایط کاملاً مشابه اورونوف و انتقال از فهرست بزرگسال به فهرست زیر ۲۵ سال باشگاه‌های‌شان، باشگاه پرسپولیس نیز درخواست خود برای انتقال نام ارونوف از فهرست بزرگسال به زیر ۲۵ سال را تقدیم سازمان لیگ کرد.
اشاره پرسپولیس به حضور امیرمحمد هوشمند در لیست زیر25 سال نساجی است و اگر نام اورونوف به لیست زیر25 سال برسد پرسپولیس دو بازیکن جدید جذب خواهد کرد.
دیروز حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس با کشوری‌فرد مسئول سازمان لیگ هم صحبت کرده تا این مسأله روشن شود که پاسخ مشخصی نگرفته و به او اعلام شده باید منتظر بمانند.
 

قول شهریاری درباره خرید بازیکن
حسین شهریاری رئیس هیأت مدیره باشگاه پرپسولیس بعد از مجمع باشگاه با تأکید بر انتخاب اعضای حقوقی هیأت مدیره و معرفی نمایندگان آنها تا دو هفته دیگر گفت: معرفی جایگزین اعضای حقیقی هیأت مدیره بعد از ثبت حقوقی‌ها خواهد بود. هیچ فرد پیشنهادی وجود نداشت و فقط بحث حقوقی وجود داشت. شهریاری در مورد نقل و انتقالات هم گفت: باشگاه یارگیری خودش را انجام داده، اما آنچه را که هواداران خواستند، تحقق پیدا نکرده است. با این حال مدیران باشگاه در تلاش هستند و یارگیری انجام خواهد شد. ان‌شاءالله با تدبیر مدیرعامل و کادر ورزشی، بهترین نتیجه ثبت خواهد شد. شهریاری با اشاره به افزایش ۸۰۰ هزار دلاری سقف بودجه گفت: قرار است با این افزایش سقف، تیم را تقویت کنیم و برنامه آن را می‌توانید از آقای درویش جویا شوید.


پرسپولیس برای تقدیر از یحیی برنامه دارد؟
بدون شک یحیی گل‌محمدی یکی از موفق ترین مربیان تاریخ پرپسولیس به حساب می‌آید که در چهار سال گذشته افتخارات بسیاری به دست آورد و نزد هواداران محبوب شد. به نظر می‌رسد حالا که قرار است پرسپولیس روبروی فولاد یحیی گل‌محمدی بازی کند و البته پرسپولیس در قزوین میزبان خواهد بود فرصت مناسبی است تا درویش و همکارانش در مراسمی قبل از مسابقه از مربی سابق و موفق خود تجلیل کنند. یحیی زمستان سال گذشته جدایی نابهنگامی از پرسپولیس داشت اما هیچ مراسم تودیعی برای او برگزار نشد و شاید بازی فرداشب محل مناسبی برای تقدیر از زحمات او باشد. باید دید پرسپولیس اصلاً چنین مراسمی را در نظر خواهد داشت و مقدمات آن فراهم می‌شود یا خیر.

جستجو
آرشیو تاریخی