تفکرات گاریدو با سه مربی قبلی فرق دارد

نورمحمدی: میزبانی در کشور ثالث به ضرر پرسپولیس است

رضا نورمحمدی معتقد است مربی جدید پرسپولیس بر خلاف سه مربی قبلی با افکار کاملاً متفاوتی وارد پرسپولیس شده به همین دلیل جا انداختن تفکرات او نیاز به زمان دارد.
چرا گاریدو تاکنون در پرسپولیس به لحاظ سبک بازی و نتیجه‌گیری موفق نبوده است؟
بازی پرسپولیس مقابل تراکتور در آن شرایط سخت بود اما مربی جدید برخلاف سه مربی قبلی به زمان بیشتری نیاز دارد ضمن اینکه افکار گاریدو با آن سه مربی هم متفاوت است. این یعنی روش او برای اینکه در پرسپولیس جا بیفتد، نیاز به زمان دارد و کارش هم دشوارتر است چراکه یحیی راه برانکو و اوسمار هم راه یحیی را ادامه داد.
تغییرات ایجادشده توسط گاریدو جواب خواهد داد؟
هر مربی روشی دارد و براساس روشی که مدنظر دارد چند بازیکن جدید جذب می‌کند. از طرفی سرمربی نزدیک‌ترین شخص به تیم و باشگاه است به همین دلیل من خیلی امیدوارم افکار او هر چه زودتر در تیم جا بیفتد و بازیکنان هماهنگ‌تر و بهتر برای هدفی که دارند، برای تیمشان بجنگند.
میلاد محمدی می‌تواند دفاع چپ خوبی برای پرسپولیس باشد؟
میلاد بازیکن خیلی خوبی است و به نظرم خیلی انگیزه دارد تا دوباره به تیم ملی دعوت شود. به همین دلیل او بعد از بازگشت از اروپا با تجربه خوبی که کسب کرده خیلی دوست دارد خودی نشان دهد و دوباره خودش را به عنوان بهترین دفاع چپ ایران مطرح کند ضمن اینکه طبق اطلاعات خودم از دوستانم در پرسپولیس خبردار شدم که میلاد در تمرینات آماده نشان داده و از شرایط خوبی برخوردار است به همین دلیل حتماً این بازیکن در کمترین زمان ممکن ارزش‌ها و تجربه خودش را نشان خواهد داد.
در خصوص میزبانی پرسپولیس در قزوین چه صحبتی دارید؟
میزبانی در شهرهای دیگر برای پرسپولیس فاجعه است چون بیشترین هوادار را دارد. همه تیم‌ها می‌دانند در ورزشگاه آزادی حریف این تیم مقابل هوادارانش نیستند اما فعلاً پرسپولیس از نعمت تماشاگر که با آن یکی، دو گل در هر بازی از حریفانش جلوتر است، محروم شده. پرسپولیس را مجبور کردند در جای دیگری جز آزادی از حریفانش میزبانی کند که در لیگ برتر و آسیا خیلی به این تیم لطمه می‌زند. مطمئناً اگر پرسپولیس در آسیا در کشور ثالث بازی کند بزرگترین ضربه را متحمل شده و شرایط بسیار سختی را تجربه خواهد کرد.
نتیجه بازی با فولاد را چگونه پیش‌بینی می‌کنید؟
بازی سوم ما برای تیم و هواداران خیلی مهم است چون شرایط به گونه‌ای است که هواداران تیم بعد از دو بازی که مساوی شده دیگر تحمل نتیجه‌ای جز برد را ندارند و مساوی یا نتیجه دیگری را برنمی‌تابند.
جستجو
آرشیو تاریخی