درویش: در هر پست دو بازیکن باکفایت داریم

پشت بحث افزایش بودجه چیزهای دیگری است

رضا درویش در پاسخ به این سؤال که موافق افزایش 800 هزار دلاری سقف بودجه باشگاه پرسپولیس به دلیل حضور در لیگ نخبگان خواهد بود؟ گفت: من در چند رسانه خواندم که گفته بودند پرسپولیس با افزایش سقف بودجه مخالف است. با این مدل افزایش بودجه که هفته دوم را گذرانده‌ایم و الان می‌گویند موافق هستید بودجه‌تان اضافه شود مخالف هستیم. 2 ماه قبل که به ما سقف بودجه را اعلام کردند و گفتند یک ریال بیشتر هزینه کردن، منجر به جرائم بسیار حساس نقدی و امتیازی می‌شود، تمکین کردیم. اگر آن روز به ما می‌گفتند سقف بودجه 50 یا 60 میلیارد بیشتر است، هیچ کدام از بازیکنان‌مان را از دست نمی‌دادیم، چون می‌خواستیم به قانون احترام بگذاریم.
وی ادامه داد: احترام به قانون فقط یک عبارت است. افراد دیگر به شکل دیگری از آن بهره‌برداری می‌کنند. گفتیم به این مدل افزایش بودجه معترض هستیم، چگونه ممکن است پس از گذشت هفته دوم، تازه اعلام کنند که موافق هستید 200 میلیارد تومان به یودجه‌تان اضافه شود؟! این یک مطلب خیلی غیرکارشناسی است که مشخص می‌کند پشتش چیزهای دیگری است. اگر قرار بود این درآمد حاصل از ورود به لیگ نخبگان جزو سقف بودجه باشد، باید همان روز اول صدور بخشنامه اعلام می‌کردند و همه ابعاد در آن دستورالعمل اضافه می‌شد. همه چیز ما باید شبیه هم باشد. 2 روز قبل اعلام کردند مبلغ ورودی لیگ نخبگان و لیگ قهرمانان به تیم‌ها تعلق می‌گیرد. این مبلغ برای پرسپولیس و استقلال که در لیگ نخبگان هستند 800 هزار دلار و برای تیم‌های دیگر که در لیگ قهرمانان هستند 300 هزار دلار است.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به این موضوع که استقلال، تراکتور و سپاهان به راحتی بازیکنان موردنظرشان را جذب می‌کنند ولی پرسپولیس با مشکلاتی مواجه است، یادآور شد: فکر می‌کردیم که دستورالعمل سقف بودجه همگانی است و نمی‌دانستیم این موضوع هم مانند کارهای دیگرمان است و فقط گفته می‌شود و عمل نمی‌شود. سازمان‌های نظارتی زحمات زیادی کشیدند و دیدیم که چند بازیکن از تیم‌های دیگر به دلایل مختلف از لیست خارج شدند. نکته‌ای که باید بگویم این است که در هر پست 2 بازیکن باکفایت داریم و آنچنان که صحبت می‌شود نیست. یک مقدار جو دلالی است که علیه پرسپولیس وجود دارد چون آنها از کنار تیم ما امتیازی کسب نکردند.
جستجو
آرشیو تاریخی