صفحات
  • صفحه اول
  • فوتبال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و ششصد و سی و سه - ۰۵ شهریور ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و ششصد و سی و سه - ۰۵ شهریور ۱۴۰۳ - صفحه ۴

پیشنهاد سعودی‌ها وسوسه‌ام کرد

آلیسون: باید برای عشق فوتبال بازی کنی

آلیسون بکر فاش کرد به پول‌های عربستانی‌ها پشت کرده و تصمیم گرفته در آنفیلد بماند. دروازه‌بان برزیلی لیورپول بعد از شش سال فوق‌العاده در مرسی ساید مورد توجه تیم‌های ثروتمند سعودی قرار گرفته اما این گلر 31 ساله با آنکه به گفته خودش با پول این پیشنهادها وسوسه شده اما به خاطر عشقش به قرمزها در این تیم مانده است.
آلیسون حالا می‌خواهد دو سال باقی مانده قراردادش را پشت سر بگذارد و اگر پیشنهادی برای تمدید قرارداد به او بدهند، با کمال میل می‌پذیرد. او گفت: «بله به خاطر پول علاقه ایجاد شد اما من قرارداد داشتم و می‌خواستم به آن پایبند باشم، حالا هم همینطور است و با پیشنهاد جدید هم موافقت می‌کنم. من واقعاً اینجا راحتم، خانواده‌ام خوشحالند. هرگز به نقطه‌ای نرسیدم که بخواهم درباره پول و دستمزد حرف بزنم. فقط موضوع علاقه و عشق بود. اما طبیعی است وقتی درباره پول‌هایی که بازیکنان دیگر می‌گیرند، می‌شنوی، کمی وسوسه می‌شوی. اما در نهایت باید برای عشقت فوتبال بازی کنی. دوست‌ داری این کار را بکنی اما فوتبال، حرفه ما است و می‌خواهیم از سال‌هایی که در آن هستیم، بیشترین بهره را ببریم. من شخصاً با این مشکل ندارم اما نه حالا، الان وقتش نیست. در حال حاضر فقط روی کارم در لیورپول تمرکز دارم و تا وقتی با این تیم قرارداد داشته باشم، تمام تمرکزم روی همین تیم است.»
آلیسون تا تابستان 2026 با لیورپول قرارداد دارد و باشگاه می‌تواند 12 ماه این قرارداد را تمدید کند. اما از آنجا که لیورپول امیدوار است دروازه‌بان گرجی والنسیا، گیورگی مامارداشویلی را با 35 میلیون پوند بخرد، آلیسون می‌داند شرایط ممکن است تغییر کند.
او ادامه داد: «وقتی موضوع سعودی پیش آمد، نمی‌توانستم احتمال یک انتقال بزرگ را رد کنم اما همیشه تصمیم من روی ماندن بود و تمرکزم روی چیزهایی که می‌توانیم به آن برسیم. اگر منافع باشگاه در مذاکره باشد، شکل صحبت تغییر می‌کند. فعلاً در این پنجره نقل و انتقالات، روی کارم و زندگی‌ام در لیورپول متمرکز هستم. باشگاه کار خودش را انجام می‌دهد اما از نظر من تا وقتی قرارداد داشته باشم، می‌مانم چون من و خانواده‌ام از شرایط راضی هستیم و باشگاه هم راضی است. فعلاً نمی‌روم و به رفتن فکر هم نمی‌کنم. فصل تازه شروع شده و من هیجان زیادی دارم، با انرژی زیاد برای این فصل آماده شده‌ایم و منتظر دستاوردهای بزرگی هستیم.»
جستجو
آرشیو تاریخی