اردوگاه سرخ

 650هزار دلار در حساب باشگاه
طبق اعلام باشگاه پرسپولیس مبلغ صدور رضایتنامه برای انتقال عبدالکریم حسن یک میلیون و سیصد هزار دلار تعیین شده که قسط اول این رقم که معادل ۶۵۰ هزار دلار خواهد بود قرار است تا آخر مردادماه به حساب باشگاه پرسپولیس واریز شد و قسط دوم نیز دو ماه دیگر به حساب پرسپولیس انتقال داده خواهد شد.
پرسپولیسی‌ها در روزهای اخیر مذاکراتی را با باشگاه‌های مختلف برای جذب بازیکنان مدنظر «گاریدو» داشته‌اند که با حساب واریزی ۶۵۰ هزار دلاری الوکره آنها می‌توانند با دست باز سراغ خرید جدید خود بروند.
 

بلاتکلیفی میزبانی بازی فولاد
همین چند روز قبل بود که مدیر استادیوم شهدای شهرقدس اعلام کرد این ورزشگاه هنوز آماده برگزاری مسابقات نیست و به همین دلیل هنوز مشخص نیست این استادیوم برای هفته سوم و رویارویی پرسپولیس و فولاد مهیا خواهد شد یا نه.
در صورتی که این ورزشگاه آماده نشود، پرسپولیس حتی حاضر است در ورزشگاه دستگردی و بدون حضور هوادارانش به مصاف فولاد برود. آن هم در شرایطی که بازی این تیم مقابل فولاد قرار است روز جمعه 9 شهریور برگزار شود که طبق برنامه در این روز هیچ تیم تهرانی در تهران میزبان نیست و به همین دلیل ورزشگاه دستگردی برای این بازی می‌تواند در اختیار پرسپولیس قرار بگیرد.
 

انتقادهای جباری ادامه دارد
رضا جباری بازیکن سابق پرسپولیس که معمولاً در صفحه شخصی خود انتقادات بسیاری به مدیریت باشگاه پرسپولیس دارد در بخشی از مصاحبه اخیر خود گفته: «وقتی می‌گوییم تیم، بازیکن می‌خواهد برخی دوستان ناراحت می‌شوند؛ در ضمن اگر پرسپولیس یک مربی می‌آورد که به سبک گل‌محمدی و اوسمار نزدیک‌تر بود، خیلی جلو بود. در مورد جذب بازیکن هم باید بگویم که این کار بدون برنامه انجام شد و باشگاه بر اساس لیست اوسمار بازیکن گرفت که از پرسپولیس جدا شد. قبل از اینکه مربی جدید را انتخاب کنند، سراغ جذب بازیکن رفتند و هنوز هم می‌بینیم که پرسپولیس در خط حمله و دفاع چپ با کمبود بازیکن مواجه است.»


انصاری بازی پرسپولیس را ندید
محمد انصاری بازیکن سابق پرسپولیس که حالا عضوی از کادر فنی تیم ملی نوجوانان به حساب می‌آید درباره تساوی پرسپولیس و ذوب‌آهن اصفهان گفت: نتوانستم بازی را ببینم اما مطمئن باشید پرسپولیس بارها با چنین نتیجه‌هایی روبه‌رو شده است اما همواره حرکت رو به جلو برای پیشرفت در جایگاه خود داشته است. دعا می‌کنم پرسپولیس برای خوشحالی طرفداران کم نظیر خودش قدم بردارد. این تیم همیشه برای قهرمانی مبارزه می‌کند.
 

آمار جالب مقابل تراکتور خصوصی
تراکتور پس از خصوصی‌سازی صرفاً دو بار موفق به شکست پرسپولیس شده که هر ۲ برد با نتیجه اقتصادی یک بر صفر به دست آمده است.
به عبارتی ۲ برد، ۲ مساوی و ۸ باخت (لیگ‌برتر) در کارنامه تراکتورِ تحت مالکیت زنوزی، طی ۶ فصل برابر پرسپولیس نمایان است. همچنین ۱۶ گل خورده و ۷ گل زده در این مدت برای تراکتوری‌ها ثبت شده است.اولین پیروزی‌ تراکتورِ خصوصی مقابل پرسپولیس به ۸ شهریورماه ۱۳۹۸ و دیدار رفت لیگ نوزدهم بر می‌گردد؛ جایی که تی‌تی‌ها در ورزشگاه مملو از جمعیت یادگارامام(ره) با شلیک از راه دور احسان حاج‌صفی به پیروزی دست پیدا کردند.
تراکتور از آن تاریخ به بعد مقابل پرسپولیس همواره ناکام بود و بالاخره در بازی رفت لیگ بیست‌ودوم پس از قریب به سه هزار روز توانست در ورزشگاه آزادی از سد پرسپولیس بگذرد. پیروزی بزرگی که با تک گل محمد عباس‌زاده به دست آمد.
 

پرسپولیس با کیت مشکی در تبریز
سرخپوشان ایران در هفته دوم مسابقات، میهمان هستند و با توجه به قرمزپوش بودن تیم تراکتور، از کیت دوم خود در فصل جاری استفاده خواهند کرد که به رنگ مشکی است. کیت دوم پرسپولیس طراحی متفاوتی نیز خواهد داشت و روز چهارشنبه هفته جاری از آن رونمایی می‌شود.


تشکیل تیم بانوان جدی شد
یکی از موارد مهم جلسه هیأت مدیره دوشنبه شب باشگاه پرسپولیس اقدام این باشگاه برای تشکیل تیم بانوان بود که تاکنون این باشگاه ورودی جدی به آن نداشت.
 البته بعد از الزام کنفدراسیون فوتبال آسیا به برخورداری تیم‌های بانوان باشگاه‌های حرفه‌ای لیگ برتری اخبار و شایعاتی درباره خرید امتیاز یکی از تیم‌های فعال بانوان از سوی باشگاه پرسپولیس شنیده شد که با واکنش این باشگاه همراه بود.
 بعد از انتشار اخبار مذکور، باشگاه پرسپولیس ضمن تکذیب این اخبار اعلام کرد بموقع در این باره اقدام و اطلاع‌رسانی خواهد کرد که دیروز بالاخره این خبر رسمی شد.قرار است باشگاه پرسپولیس با خرید امتیاز یکی از تیم‌های لیگ برتری یا دسته اول فوتبال بانوان در این بخش نیز تیمداری کند و بزودی اقدامات لازم در این زمینه صورت خواهد گرفت.

جستجو
آرشیو تاریخی