حدادی: با فدراسیون فوتبال تسویه حساب کردیم

بهار مالی پرسپولیس فرا رسید

 باشگاه پرسپولیس روز یکشنبه توانست با عقد قراردادی رسمی با شرکت طبیعت به ارزش 110 میلیارد، همکاری خود با این حامی مالی را یک سال دیگر تمدید کند. سرخ‌پوشان همچنین توانستند پیش از آغاز لیگ برتر 20 درصد مبلغ قرارداد بازیکنان خود را تسویه کنند و این موضوع حکایت از آن دارد که خزان مالی باشگاه پرسپولیس به انتها رسیده است.
 پرداختی 20 درصدی ارقام قراردادهای بازیکنان و مربیان خارجی پرسپولیس در حالی پس از اولین هفته از فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر صورت گرفته که معمولاً این باشگاه با فواصل زمانی بسیار به اعضای تیم پرداختی داشت و چنین پرداخت زودتر از موعدی در این باشگاه طی حداقل یک دهه اخیر بی‌سابقه بوده است. در همین راستا پیمان حدادی، معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس به ایران ورزشی توضیح داد: «با تدابیر اقتصادی و قرارداد‌هایی که بین باشگاه پرسپولیس با حامیان مالی مختلف منعقد شده و مدیریت درست بانک شهر، این تیم توانست برای اولین بار پیش از شروع لیگ مطالبات بازیکنان را پرداخت کند، فصل گذشته نیز ما مشکلاتی در برنامه زمانی پرداختی خود داشتیم اما امسال می‌خواهیم کم و کاستی‌های فصل گذشته را نیز جبران کنیم.»
 حدادی افزود: «باشگاه پرسپولیس تنها مطالبات بازیکنان را پرداخت نکرد و این اولین سالی که مطالبات فدراسیون فوتبال نیز به صورت کامل از سوی باشگاه پرسپولیس پیش از آغاز فصل پرداخت می‌شود. با سازمان لیگ نیز یک اختلاف حساب کوچک داریم که با حل آن موضوع، بزودی با سازمان لیگ هم تسویه حساب خواهیم کرد.»
 حدادی همچنین با اشاره به نهایی شدن واگذاری سهام این باشگاه به کنسرسیوم بانکی عنوان کرد: «این موضوع درست است که به صورت مستقیم بر عهده باشگاه نبود اما این تأخیر به بدنه تیم ضربه وارد می‌کرد برای همین باشگاه پرسپولیس به میانه میدان آمد تا هرچه سریع‌تر این واگذاری نهایی شود و با پیگیری‌های مصرانه باشگاه پرسپولیس، این واگذاری بالاخره رسماً انجام شد.»
 معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس در پایان پیرامون ادامه همکاری با شرکت طبیعت توضیح داد: «مبلغ پایه قرارداد اسپانسری امسال، ۱۱۰ میلیارد تومان بابت تبلیغات روی لباس مسابقات در نظر گرفته شد. این در حالی است که همکاری تجاری و اقتصادی دو طرف فقط به این امر خلاصه نمی‌شود. جدای از این قرارداد، در حال حاضر قراردادهای تولید محصولات مشترک از جمله تن ماهی، روغن و برنج نیز با شرکت طبیعت وجود دارد و با لحاظ این دست از قراردادها، پیش‌بینی می‌شود 20 میلیارد نیز از این راه درآمدزایی شود و طی این فصل حداقل ۱۳۰ میلیارد تومان درآمد باشگاه پرسپولیس از همکاری با شرکت طبیعت باشد.»

 

هیأت مدیره پیگیر رأی بیرانوند

بعد از انتشار اخبار و شایعات مختلف درباره صدور رأی مربوط به شکایت باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند و باشگاه تراکتور و محتوای این رأی بالاخره مدیران پرسپولیس خواستار رسیدگی به تأخیر در صدور و اعلام این رأی شدند. در گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس از جلسه یکشنبه شب هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس، اعضا با عنایت به گزارش‌ها درباره اعلام رأی پرونده بیرانوند به سود پرسپولیس و جلوگیری از اعلام رسمی آن ابراز نگرانی و اعتراض کردند و از مدیرعامل و معاونت حقوقی خواسته شد در راستای حفظ حقوق هواداران و سهامداران، پیگیری ویژه در این ارتباط و دخالت‌های غیر ورزشی و نهادهای بالادستی داشته باشند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی