لخ پوزنان با درخواست علی به پرسپولیس تخفیف داد

قلی‌زاده بمب دوم درویش

محمدرضا رحیم پور
خبرنگار


 با انتقال سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی به صورت رسمی، مالکان جدید باشگاه به درویش اطمینان خاطر دادند که از نظر مالی در فصل جاری به صورت تمام و کمال از این تیم حمایت خواهند کرد و پرداخت پیش از موعد 20 درصد قرارداد بازیکنان مهر تأییدی بر این ادعا بود.
 از طرفی عملکرد سرخ‌پوشان در جریان اولین بازی فصل مقابل ذوب‌آهن که با نتیجه‌ای دور از انتظار به تساوی یک بر یک رضایت دادند، موجب نگرانی هواداران این تیم شد و نیاز به تقویت ترکیب اصلی گاریدو بیش از پیش نمایان گشت.
 در همین راستا درویش دوباره سراغ یک خرید بزرگ رفت تا جو هواداران این تیم را آرام کند و حالا با چراغ سبز تأمین مالی از سوی مالکان، پرونده پیوستن علی قلی‌زاده به پرسپولیس بار دیگر به جریان افتاده است. این ستاره ملی‌پوش که از روزهای قبل مذاکراتی با پرسپولیس برای پیوستن به این تیم انجام داده و به نظر با نمایندگان این باشگاه به توافق شخصی هم رسیده است، برای نهایی‌شدن این انتقال فقط توافق نهایی پرسپولیس با باشگاه لهستانی باقی مانده که با درخواست علی قلی‌زاده به مدیران لخ پوزنان، این باشگاه یک تخفیف 500 هزار دلاری به سرخ پوشان داد تا موانع انتقال این بازیکن به پرسپولیس رفع شود.
  پیشتر نیز شایعه علاقه قلی‌زاده به پرسپولیس شنیده می‌شد و حتی محمد محبی در برنامه تحویل سال 1403 نیز روی آنتن زنده از علاقه قلی‌زاده به پرسپولیس پرده برداشت، حالا به نظر می‌رسد قلی‌زاده برای رسیدن به پیراهن تیم محبوبش تمام تلاش خود را به کار بسته تا با لخ پزنان به توافق نهایی برای فسخ قراردادش برسد.
 در همین راستا آخرین پیشنهاد علی قلی‌زاده به باشگاه پرسپولیس مبلغی حدود 60 میلیارد تومان بوده که شامل مبلغ رضایتنامه و حقوق دریافتی شخصی قلی‌زاده می‌شود. مدیران پرسپولیس با توجه به قیمت برخی از بازیکنان داخلی در بازار امسال، این رقم را برای این ستاره ملی‌پوش مناسب می‌دادند و در صورت امضا توافقنامه سه جانیه توسط باشگاه لهستانی، علی قلی‌زاده به عنوان جدید‌ترین بمب فوتبال داخلی راهی پرسپولیس خواهد شد.

جستجو
آرشیو تاریخی