خبر

لوسادا پرسپولیس را تهدید کرد
په په لوسادا مربی بدنساز فصل قبل پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا همه مطالبات خود را از این باشگاه پرسپولیس دریافت کرده یا خیر، گفت: متأسفانه خیر؛ حتی وکیل من اخیراً نامه‌ای را به باشگاه ارسال کرده است تا با آنها صحبت کنیم، اگر آنها زودتر پولم را ندهند مجبورم به فیفا شکایت کنم چون راه دیگری ندارم. برای من باعث افتخار است که دو فصل در پرسپولیس حضور داشتم و قلب من همیشه قرمز است. او در پاسخ به این سؤال که آیا دوست دارد بار دیگر در ایران به فعالیت خود ادامه دهد یا خیر، گفت: صادقانه بگویم از اینکه باشگاه پرسپولیس قرارداد من را تمدید نکرد بسیار ناراحتم؛ مخصوصاً بعد از اینکه رضا درویش و خوان کارلوس گاریدو به من اعلام کردند که من را می‌خواهند، اما زندگی و فوتبال همین است.

 
7 شهریور تاریخ مجمع باشگاه
تاریخ جدید مجمع فوق‌العاده باشگاه پرسپولیس اعلام شد.
با اعلام باشگاه پرسپولیس، مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده این شرکت ساعت 9 صبح روز چهارشنبه 7 شهریورماه در محل هتل پارسیان آزادی تهران برگزار خواهد شد. این اولین مجمع باشگاه پرسپولیس پس از واگذاری رسمی این باشگاه به شش بانک شهر، ملت، تجارت، رفاه، صادرات و اقتصاد نوین خواهد بود و طبیعتاً نمایندگانی از سوی این بانک‌ها نیز در مجمع سرخپوشان حضور خواهند داشت.

 
پرداختی زودهنگام باشگاه
برخلاف فصول گذشته، باشگاه پرسپولیس با کمک از مالکان جدید خود بخشی از مطالبات فصل جدید بازیکنان و مربیان را پرداخت کرد. باشگاه پرسپولیس روز شنبه 20 درصد مبلغ قرارداد فصل جاری بازیکنان داخلی خود را به حساب آنها واریز کرد. باشگاه که با کمک بانک شهر و از محل سپرده بانکی فروش سهام به هواداران موفق به تسویه مطالبات سه فصل گذشته اعضای تیم شده بود ۲۰ درصد قراردادهای این فصل را واریز کرد. مربیان و بازیکنان خارجی هم که این 20 درصد را دریافت نکرده بودند با حضور در باشگاه‌ طلب خود را به صورت حضوری گرفتند.

 
بازی تراکتور با VAR
بازی تراکتور مقابل پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر که روز پنجشنبه اول شهریورماه در ورزشگاه یادگار امام خواهد بود با VAR برگزار خواهد شد. ظاهراً دستگاه و تجهیزات جدیدی که به ایران آمده قرار است در تبریز مستقر شود. این بازی با توجه به حساسیت‌های موجود قطعاً نیاز به VAR داشت و حالا با قطعی شدن استفاده از این تکنولوژی از حواشی داوری این بازی کاسته خواهد شد.


 ننکا مقابل پرسپولیس
در دیدار پرسپولیس مقابل الریان یک تقابل جالب بین بازیکنان و یکی از اعضای تیم حریف به وجود خواهد آمد چرا که ولسلی ننکا مربی دروازه‌بان‌های برزیلی سابق سرخ‌ها بار دیگر در کادر فنی الریان حضور دارد. ننکا که در ابتدای لیگ بیست و دوم به پرسپولیس پیوست، پیش از آن نیز سابقه حضور در قطر و تیم ملی این کشور را در کارنامه داشت و پس از دو فصل حضور در این تیم، از جمع سرخپوشان جدا شد.


قرارداد 110 میلیاردی
با اسپانسر پشت پیراهن
مدیران شرکت طبیعت، دیروز در باشگاه حضور پیدا کردند و در پی توافق برای ادامه همکاری، قرارداد جدیدی به ارزش 110 میلیارد تومان منعقد شد. بر اساس این قرارداد، مجموعه همکاری‌ها ادامه پیدا خواهد کرد. نام شرکت طبیعت به عنوان یکی از اسپانسرهای اصلی پشت پیراهن سرخپوشان قرار می‌گیرد. همچنین درآمد پرسپولیس از محل همکاری با این شرکت با استقبال هواداران از محصولات غذایی پرسپولیس که توسط «طبیعت» عرضه و توزیع می‌شود، قابل افزایش خواهد بود که در سنوات اخیر در قالب تأمین اعتبار جهت هزینه‌های آکادمی باشگاه و توسعه فوتبال جوانان نمود داشته است.


خداحافظی مدافع راست جوان
علیرضا بابایی مدافع راست و جوان پرسپولیس که در فصل گذشته فرصت بازی به او در رقابت‌های لیگ برتر نرسید تصمیم به جدایی از جمع شاگردان گاریدو گرفت و با انتشار پستی در فضای مجازی از این تیم جدا شد. با توجه به حضور «ایوب العملود» فرصت بازی به این بازیکن در فصل جاری هم نمی‌رسید و او به همین دلیل تصمیم گرفت تا فوتبال خود را در تیم دیگری دنبال کند. در متن پیام خداحافظی بابایی آمده است: «این یک خداحافظی نیست، به امید دیدار دوباره در آینده؛ تغییرات در زندگی باعث پیشرفت همه می‌شود. امروز احساسات مختلفی در قلبم وجود دارد. همان‌طور که شما می‌دانید تصمیم گرفتم تا وارد یک ماجراجویی و چالش جدیدی بشوم. با تشکر از باشگاه شروع می‌کنم که از من استقبال کرد و فرصتی داد تا بخشی از این باشگاه فوق‌العاده باشم؛ پرسپولیسی که همیشه در قلبم باقی خواهد ماند. در این دو سال چیزهای بسیاری یاد گرفتم. برای همه شما، باشگاه و هواداران بهترین‌ها را در آینده می‌خواهم.»

جستجو
آرشیو تاریخی