شرایط برای بازیکن جوان خیلی سخت است

علیرضا بابایی: منجنیق پرسپولیس فقط من بودم

علیرضا بابایی بازیکن جوان پرسپولیس که به دلیل پرتاب‌های اوت بلندش به او لقب منجنیق را داده بودند از این تیم جدا شد. به بهانه این جدایی با او صحبت کردیم.

از پرسپولیس جداشدی؟
بله من از پرسپولیس جدا شدم و اردوی ترکیه هم نرفتم و یک هفته پیش بود که فسخ قرارداد خودم را هم گرفتم. مدت‌ها بود که درصدد جدایی بودم و حتی با آقای بادامکی هم در این خصوص صحبت کرده بودم اما کارهای جدایی و گرفتن امضاها مدتی زمان برد ولی حالا رضایتنامه دارم و تیم جدیدم را هم بزودی انتخاب خواهم کرد.
چرا جدا شدی و نجنگیدی تا تبدیل به بازیکن قابل اتکایی در پرسپولیس شوی؟
بازی در تیم‌های بزرگ سخت است چون تیمی مانند پرسپولیس همیشه برای قهرمانی می‌جنگد و از این رو نشان دادن بازیکن جوان و بازی رسیدن به او واقعاً سخت است. به همین دلیل جدا شدم تا ارزش‌های خودم را در تیم دیگری نشان داده و بعد از کسب تجربه لازم در سال‌های آینده به پرسپولیس برگردم.
لقب تو در پرسپولیس منجنیق بود. فکر می‌کنی بعد از جدایی‌ات این لقب را به چه بازیکنی خواهند داد؟
به من در پرسپولیس به دلیل پرتاب‌های بلند لقب منجنیق داده بودند و البته به دلیل سرعت بالایم مورچه اتمی هم می‌گفتند اما بعد از من فعلاً پرسپولیس منجنیق دیگری ندارد.
در آینده ممکن است روزی به پرسپولیس برگردی؟
به هر حال من دو فصل در پرسپولیس بودم و از این تیم شناخته شدم به همین دلیل حتماً دوست دارم اگر روزی قسمت شود دوباره به پرسپولیس برگردم.

جستجو
آرشیو تاریخی