ایوب 60-50 درصد خودش هم نبود

رفیعی:باید به پرسپولیس زمان داد

سروش رفیعی بعد از بازی ذوب‌آهن گفت: به تیم خوب و باکیفیت ذوب‌آهن، محمد ربیعی و همه رفقایم در این تیم خدا قوت می‌گویم. برای بازی اول انتظار داشتیم شرایط بهتر پیش برود. روی غافلگیری یک گل زودهنگام خوردیم اما در ادامه بازی سعی کردیم کنترل بازی را در دست بگیریم. موقعیت‌هایی هم ایجاد کردیم اما به هر حال بازی اول است و هم شرایط سخت بدنسازی که به تازگی از آن بیرون آمدیم باید بهتر شود و هم اینکه ما به عنوان میزبان، باید واقعی میزبان باشیم.
وی افزود: در استادیومی بازی می‌کردیم که یک جلسه هم در آن تمرین نکردیم. چمن هم در برخی مناطق خیلی نرم بود و به راحتی کنده می‌شد. پا زیاد داخل آن می‌رفت. دیگر خسته شدم از اینکه بخواهم در مورد امکانات، شرایط و چگونگی این اتفاق صحبت کنم. حال و حوصله چنین مسائلی را ندارم.
او درمورد کار کردن زیرنظر گاریدو، گفت: هر مربی سبک خاصی دارد. تاکنون سعی کرده‌ایم به تفکراتش نزدیک بشویم اما باز هم نیاز به زمان داریم. او هم نیاز به زمان دارد تا بیشتر هم با لیگ و هم با توانایی بچه‌ها آشنا شود. در کل این ارتباط بین بازیکنان و گاریدو به خوبی پیش می‌رود و به ادامه روند کاری خیلی امیدوارم.
هافبک سرخپوشان درباره خریدهای تیمش هم گفت: ایوب العملود بازیکن باکیفیتی است. می‌دانیم که چقدر کیفیت دارد. فکر می‌کنم آن چیزی که من از او دیدم امروز ۵۰، ۶۰ درصدش هم نبود. همان‌طور که گفتم نیاز به زمان داریم که در روال بهتری قرار بگیریم. اورونوف هم در چهار، پنج روز آخر فکر می‌کنم یک جلسه با ما تمرین کرد. عالیشاه را نداشتیم و صادقی هم بعد از یک مدت طولانی برگشته بود.
رفیعی در واکنش به تغییرات پرسپولیس در نقل‌و انتقالات و اینکه ثبات در این تیم از بین رفته است، گفت: در هر نقل‌و‌انتقالاتی یک تعداد بازیکن تغییر می‌کند. ثبات تیم از بین نرفته است. ثبات را آن ذهنیتی که در پرسپولیس رخنه کرده می‌سازد. بازیکنان جدید هم به این ذهنیت می‌رسند. ذهنیت برنده شدن در تک تک مسابقات است. در هر نقل و انتقال هم یکسری بازیکنان می‌روند و یکسری هم جایگزین می‌شوند. همان‌طور که گفتم نیاز به زمان است تا تیم روند خودش را ادامه دهد. پرسپولیس در سال‌های اخیر همیشه جزو بهترین تیم‌های ایران بوده و قهرمان شده و انتظارات بالا است. بازیکنان ما هم باید این را درک کنند. بازیکنان جوانی داریم که امروز گاریدو از آنها استفاده کرد. ما هم سعی می‌کنیم به این بازیکنان کمک کنیم.
جستجو
آرشیو تاریخی