سرمربی اسپانیایی به دنبال انتقام

خاطرات تلخ گاریدو از تقابل با رونالدو

سرمربی اسپانیایی پرسپولیس سابقه تقابل با کریستیانو رونالدو در لیگ اسپانیا را دارد. در فصل ۲۰۱1/۲۰10 لالیگا که بهترین عملکرد کارنامه خوان کارلوس گاریدو با چهارمی روی نیمکت ویارئال رقم خورد، تیم ویارئال در دو مسابقه مقابل رئال مادرید خوزه مورینیو به میدان رفت که هر دو رقابت، با برتری پرگل تیم آقای خاص همراه بود. در دیدار رفت که روز ۹ ژانویه ۲۰۱۱ در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد، رئال مادرید با نتیجه ۴-۲ مقابل تیم گاریدو به پیروزی رسید که کریستیانو رونالدو در روزهای اوج خود، موفق به ثبت هت‌تریک مقابل ویارئال شد.
در بازی برگشت نیز اوضاع تغییر چندانی نکرد و در روز ۱۵ مه ۲۰۱۱ و وقتی که قهرمانی بارسلونا در مسابقات قطعی شده بود، رئال مادرید در خانه ویارئال به پیروزی سه بر یک مقابل تیم گاریدو رسید. در این مسابقه نیز کریستیانو رونالدو دو بار برای رئال مادرید گلزنی کرد و دیگر گل رئال، توسط مارسلو به ثمر رسید.
حالا کریستیانو رونالدو که سال گذشته در گلزنی مقابل پرسپولیس برای دو بازی متوالی ناکام بود، بار دیگر برای تقابل با این تیم و استقلال به ایران سفر می‌کند و امیدوار است که خاطرات نه‌چندان خوش تقابل با تیم‌های ایرانی در سال‌های اخیر را پاک کند.
جستجو
آرشیو تاریخی