انتظار میزبانی در اراک را نداشتیم

امیری: باید باهوش‌تر بازی می‌کردیم

وحید امیری بعد از تساوی در بازی با ذوب‌آهن گفت: تا آمدیم بازی را شروع کنیم روی غافلگیری، گلی را دریافت کردیم. پس از گلی که دریافت کردیم تلاش زیادی داشتیم تا به بازی برگردیم. حملات زیادی هم انجام دادیم ولی موفق نشدیم به پیروزی دست پیدا کنیم. بازی‌های اول همیشه حساس است و ما به دنبال سه امتیاز آن بودیم. البته ما در شروع کار هستیم. بازیکنان زیادی در تیم ما جدید هستند. از این رو تا بخواهیم به هماهنگی برسیم، مقداری زمان خواهد برد. از هواداران می‌خواهیم مثل همیشه ما را حمایت کنند تا به امید خدا با تلاش بیشتر در هفته‌های آتی به نتیجه دلخواه خودمان و هواداران برسیم.
وی در پاسخ به سؤال درباره حضورش در دفاع چپ ادامه داد: بازی در این پست برای من جدید نیست. در سالیان گذشته چه در پرسپولیس و چه در تیم ملی من در این پست بازی کردم. حتی در مواقعی که مدافعان چپ تخصصی حضور داشتند بر اساس سلیقه و نوع بازی که مد نظر سرمربی بوده است در دفاع چپ به میدان رفته‌ام. با وجود این ما به نظر هواداران‌مان احترام می‌گذاریم، آنها بالاخره دوست دارند که بازیکنان تخصصی در هر پست بازی کنند. ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم که به تیم خدمت کنیم و امیدوارم ایده‌آل‌های مدنظر کادر فنی را اجرا کنیم.
کاپیتان پرسپولیس درباره دریافت گل زودهنگام گفت: خودمان هم روی گلی که خوردیم، تعجب کردیم. گاریدو و الکس فکر این قضیه را نمی‌کردند. ما بازیکنانی هستیم که تجربه بازی با ذوب‌آهن را داریم و بر اساس انتظاری که از خودمان داشتیم باید خیلی باهوش‌تر عمل می‌کردیم. ما ناراحت هستیم که نباید به این شکل و روی اولین موقعیت ذوب‌آهن گل می‌خوردیم.
امیری با رد این اظهارنظر که این باشگاه یکی از بدترین فصل‌های نقل‌وانتقالاتی‌اش را پشت سر گذاشت، گفت: این موضوع را قبول ندارم. هواداران همیشه حق دارند و در یک باشگاهی مثل پرسپولیس همیشه دنبال بهترین‌ها هستند. باشگاه تلاش خود را کرد. باید فرصت بدهیم تا آن کیفیتی که در بازیکنان جدیدمان دیدیم، در مسابقات ببینیم. اصلاً انتظار نداشتیم که بیاییم در اراک میزبانی کنیم. زمین بازی واقعاً کیفیت خوبی نداشت و برای تیم ما که همیشه دنبال فوتبال بازی کردن هستیم، مشکل‌ساز شد. در بازی امروز که در نیمه اول ما چهار پنج موقعیت گل داشتیم، نمی‌توانیم بگوییم که تیم‌مان ضعیف بود و در نقل‌وانتقالات ضعیف ظاهر شدیم. به نظر من برای قضاوت کردن پرسپولیس خیلی زود است.
جستجو
آرشیو تاریخی