خبر

گالاگر، قربانی دعوای اتلتیکو و چلسی
چلسی به کانر گالاگر اعلام کرده، باید با پروازی که برایش رزرو شده است از مادرید به لندن برگردد. اتلتیکو مادرید از چند هفته قبل در تلاش بود تا برای به خدمت گرفتن کانر گالاگر با مدیران چلسی به توافق برسد و در عین حال تلاش زیادی هم برای متقاعد کردن این بازیکن برای حضور در این تیم به کار گرفت تا بالاخره در نهایی کردن این انتقال موفق شد.
این بازیکن روز شنبه راهی مادرید شد تا در تست پزشکی شرکت کند و قراردادش را به صورت رسمی به امضا برساند اما اختلاف به وجود آمده بین دو باشگاه بر سر انتقال اورموردیون که به دلیل نگرانی چلسی از شرایط جسمی او بود، باعث شد که این قرارداد امضا نشود و او بلاتکلیف در هتلی در شهر مادرید بماند. حالا فابریتزیو رومانو خبر داده که درگیری بین مدیران این دو باشگاه جدی است و چلسی از این ستاره تیمش خواسته است که هرچه زودتر با پروازی که برای او رزرو کرده است، مادرید را ترک کند و به لندن برگردد تا در تمرینات این تیم حضور داشته باشد و به این شکل نشان داده که حاضر نیست برابر اتلتیکو عقب‌نشینی کند.
این در حالی است که انتظار می‌رفت ژوائو فلیکس هم به عنوان بخشی از این قرارداد به صورت قرضی راهی چلسی شود و حالا مشخص نیست که این درگیری چه تأثیری روی سرنوشت او برای فصل بعد خواهد داشت و گالاگر هم همچنان منتظر است تا تصمیم نهایی دو باشگاه در این باره مشخص شود.

دیبالا در آستانه خروج از جالوروسی
به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، با وجود رد پیشنهاد القادسیه عربستان توسط پائولو دیبالا، احتمال جدایی فوروارد آرژانتینی از رم همچنان وجود دارد اما همه چیز به نوع پیشنهاد به او و باشگاه ایتالیایی بستگی دارد.
در بازی تدارکاتی اخیر مقابل اورتون، دیبالا روی نیمکت رم بود و همین موضوع باعث شد تا گمانه‌زنی‌ها در مورد آینده او افزایش یابد. دیدن دیبالا روی نیمکت در بازی اول جالوروسی در سری آ تعجب‌آور نخواهد بود زیرا او دیگر یک بازیکن فیکس تضمینی در تیم تحت هدایت دنیله ده‌روسی نیست.
رم می‌خواهد دیبالا را حفظ کند اما اگر پیشنهاد مناسبی ارائه شود، به دلیل دستمزد بالای او مخالف فروش نخواهد بود. این بازیکن 30 ساله به ده‌روسی اطلاع داده اگر یک باشگاه اروپایی به‌دنبال جذب او بیاید، ترجیح می‌دهد از جمع گرگ‌ها جدا شود؛ به‌خصوص اگر آن تیم در لیگ قهرمانان حضور داشته باشد.

جستجو
آرشیو تاریخی