شرط 51میلیون پوندی مانع شد

پاسخ منفی سوبیمندی به لیورپول

 مارتین سوبیمندی بازیکن مورد توجه لیورپول در یک تغییر دراماتیک نظرش را عوض کرد و تصمیم گرفت در رئال سوسیداد بماند. این هافبک 25 ساله از 12سالگی در سوسیداد بوده و ترجیح داد در این تیم بماند و زیر نظر آرنه اسلوت بازی نکند.
سوسیداد توانسته این بازیکن را متقاعد کند بماند با آنکه خودش مایل به جدایی بوده، در واقع لیورپول وقتی اقدام کرد که مشخص شد بازیکن تیم ملی اسپانیا قصد دارد از تیمش جدا شود.
باشگاه لالیگایی تمایلی برای ورود به مذاکره با قرمزها نداشت بنابراین به هافبک خود گفتند باید شخصاً مبلغ 51 میلیون پوند فسخ قراردادش را بپردازد و بعد به لیورپول برود. مربی هلندی قرمزها و ریچارد هیوز، مدیر ورزشی لیورپول می‌خواستند او را برای پست شماره 6 به تیم اضافه کنند.
ایجنت سوبیمندی ایناکی ایبانس است که مدیر برنامه‌های ژابی آلونسو و آندونی ایرائولا نیز هست. هیوز سال گذشته این سمت را در بورنموث داشت و توانست ایرائولا را برای مربیگری به این تیم بیاورد اما این بار در پرونده انتقال سوبیمندی ناکام بود.
سوسیداد در این تابستان روبین لی نورمان را به اتلتیکومادرید داده و میکل مرینو هم در راه آرسنال است بنابراین نمی‌خواست یک ستاره دیگر را از دست بدهد. سوبیمندی که سال گذشته هم به آرسنال پاسخ منفی داده بود، در بین دو نیمه فینال یورو که اسپانیا، انگلیس را شکست داد، جای رودری را در ترکیب قهرمان گرفت.

جستجو
آرشیو تاریخی