سپاهان ایران-شباب الاهلی امارات،‌ ساعت 19:45

پیش به سوی لیگ نخبگان

تیم سپاهان ایران امشب در نخستین مسابقه پلی‌آف میزبان تیم شباب الاهلی است؛ تیمی که با نایب قهرمانی در لیگ امارات به این مرحله صعود کرده و فصل آماده‌سازی پرهزینه‌ای را در اتریش داشته است. سپاهان ایران فصل را با قهرمانی در جام حذفی به پایان رساند تا هوادارانش را راضی کند و در فصل نقل و انتقالات تابستانی هم تقریباً بهترین خریدها را انجام داد. روی کاغذ سپاهان یک سرو گردن از حریف اماراتی‌اش بالاتر است چرا که هم از نظر انفرادی تک تک بازیکنان سپاهان با کیفیت‌تر از الاهلی هستند هم از نظر تیمی سپاهان منسجم‌تر و هجومی‌تر است اما در بخش دفاع سپاهان اشکالاتی دارد که امیدواریم با اضافه شدن بازیکنانی نظیر حزباوی، گودرزی و حردانی خط دفاع هماهنگ‌تر و منسجم‌تر از قبل شده باشد.
نبرد دو تیم در واقع جدال تاکتیکی مربیان پرتغالی است؛ یک طرف مورایس خوش‌برخورد و متین روی نیمکت سپاهان نشسته و در سمت دیگر هم پائولو سوسا هموطنش هدایت الاهلی را برعهده دارد. سپاهان اردوی خوبی در ترکیه برگزار کرد و حالا می‌خواهد در اولین بازی رسمی فصل جدید هوادارانش را در ورزشگاه نقش جهان خوشحال کند، هوادارانی متعصب که یار دوازدهم زردپوشان ایران بوده و هستند و با تشویق‌های مهیج و پرشورشان می‌توانند شرایط را برای پیروزی شاگردان مورایس فراهم کنند.
در سوی مقابل الاهلی دو ملی‌پوش کشورمان را در اختیار دارد؛ سعید عزت‌اللهی هافبکی که شاید به دلیل مصدومیت در این بازی غایب باشد و دیگری سردار آزمون که به تازگی به این تیم پیوسته و شاید مقابل سپاهان حتی فرصت بازی به او نرسد چرا که در اردوی پیش فصل الاهلی حضور نداشته است.
سپاهان در صورت پیروزی در این مسابقه سه‌شنبه آینده 23 مرداد در قطر باید به مصاف الغرافه برود و برنده آن مسابقه به لیگ نخبگان صعود خواهد کرد. داور این دیدار کیم جونگ هیوک از کره است که پارک کیونیونگ و ژانگ ژونگ پیل و کیم ووسونگ دیگر هموطنانش او را کمک می‌کنند.
جستجو
آرشیو تاریخی