ورزشگاه تختی مشکل چمن دارد

جوادی: استقلال و پرسپولیس به تعهد خود عمل نکردند

علی جوادی، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران دیروز درباره آخرین وضعیت ورزشگاه تختی برای برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: «هنوز مصوبات سه هفته پیش در ارتباط با تخصیص اعتبارات از سوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای تکمیل بازسازی تختی انجام نشده و از برنامه‌های عملیاتی خود عقب هستیم. هر چقدر مصوبات دیرتر تصویب شود، آماده‌سازی تختی برای برگزاری رقابت‌های لیگ با تأخیر مواجه می‌شود؛ چون اداره کل دیگر اعتبار برای بازسازی تختی ندارد تا الان نیز بیشتر از ۷۰درصد اعتبارات خود برای تختی هزینه کرده‌ایم.»
جوادی در پاسخ به این پرسش که آیا امکان دارد تختی دیگر میزبان برگزاری رقابت‌های لیگ برتر نباشد، تصریح کرد: «مسابقات برگزار می‌شود اما قرار شد در یکی دو هفته اول مسئولان به فکر مکان دیگری برای برگزاری لیگ باشند. از روز اول اعلام کرده بودیم که چمن تختی مشکل دارد و وضعیت مطلوبی ندارد و رفع ایراد چمن بستگی به تأمین اعتبارات دارد که از سوی سرخابی‌ها به اداره کل تخصیص داده خواهد شد.»
وی اضافه کرد: «ورزشگاه تختی هیچ اعتباری ندارد و بدون اعتبار تا ۹۵درصد کارها را پیش بردیم و در خصوص موضوعات باقی مانده در صورت تخصیص اعتبار می‌توانیم کار را جلو ببریم. وقتی می‌گوییم استان تهران استان کم برخوردار در فضای ورزشی است، اینجا خودش را نشان می‌دهد. هیچ اعتباری برای تختی در نظر گرفته نشد و با دست خالی تا امروز کار را جلو بردیم. اگر دو باشگاه به تعهدات خود عمل می‌کردند، الان دیگر مشکلی برای برگزاری مسابقات لیگ نداشتیم.»
دیرکل ورزش و جوانان استان تهران درباره حضور بانوان در تختی افرود: «ما مطیع تصمیم شورای تأمین هستیم. هر تصمیمی که بگیرند مدیریت مجموعه تختی آن کار را انجام خواهد داد.»
جستجو
آرشیو تاریخی