یک دنیا ابهام در آستانه شروع لیگ برتر

لیگ حرفه‌ای با برنامه آماتور

اکبر منتشلو
خبر‌نگار

با برنامه‌ریزی وحشتناکی که در فوتبال کشورمان وجود دارد، این روزها حسابی حال فوتبالدوستان بد است. درحالی‌که مسئولان فوتبال اصرار به آغاز بازی‌های لیگ برتر در چند روز آینده دارند، ورزشگاه‌ها همچنان از پذیرش این موضوع امتناع می‌کنند و در حقیقت آمادگی برای برگزاری بازی‌ها را ندارد و این متأسفانه در پایتخت به بحران بزرگی تبدیل شده است و هر از گاهی صحبت‌هایی شنیده می‌شود که واقعاً برای فوتبال کشورمان تأسف‌آور است.
 
به مسئولان فشار نیاورید!
نصیبی در پاسخ به این سؤال که ورزشگاه آزادی چه زمانی آماده می‌شود، می‌گوید: «کار اجرایی مشخص نمی‌کند. ممکن است پس از هفته‌های ابتدایی لیگ آماده شود یا زمان بیشتری بخواهد. بهتر است فدراسیون و باشگاه‌ها به فکر باشند و این همه فشار به ما نیاورند.» استاندار تهران هم در واکنش به این موضوع می‌گوید: «خیلی در برنامه استانداری نیست، مجموعه سازمان ورزش از طریق شرکت توسعه ورزش باید کار می‌کردند که یک مقدار تبادل مدیریتی باعث شد که زمان از دست برود.» مسئولان فدراسیون فوتبال هم خودشان را کنار کشیدند و فقط اصرار به شروع بازی‌ها دارند. حرف‌هایی هم درباره میزبانی تیم‌های استقلال و پرسپولیس در خارج از تهران به گوش می‌رسد. به نظر می‌رسد در این خصوص نباید به مسئولان فشار آورد!
ابهام تا دقیقه 90
تماشاگران و فوتبالدوستان به خصوص در پایتخت سرگردان هستند. این را می‌توان از نگرانی آنها برای تماشای بازی تیم‌شان فهمید. این موضوع وقتی حادتر می‌شود که مثل همیشه برای آینده نیز نگران و مضطرب هستند، چرا که معمولاً وضعیت بد ورزشگاه‌ها، تیمشان را آزار داده است و این اتفاق می‌تواند همچنان ادامه داشته باشد و حتی در صورت آماده شدن ورزشگاه‌ها هم تضمینی برای داشتن کیفیت لازم وجود ندارد. به هر حال اینکه تا دقیقه 90 همچنان برگزاری بازی‌ها و آماده شدن ورزشگاه‌ها در ابهام باشد، حسابی هواداران را بهم خواهد ریخت. با این وضعیت به نظر می‌رسد باید بازی‌ها در کوچه‌ای باریک و با همان توپ پلاستیکی دولایه باید برگزار شود.

جستجو
آرشیو تاریخی