نقل و انتقالات

یک چپ‌پای جدید  در ذوب‌آهن
داود رجبی که پیش‌تر او را با پیراهن سپاهان اصفهان در لیگ برتر دیده بودیم، طی دو فصل گذشته برای گذراندن خدمت سربازی در فجرسپاسی شیراز بازی کرد و حالا بعد از تأیید فنی از سوی محمد ربیعی به جمع گاندوها اضافه شده است.


درخواست 20 میلیاردی برزای
بهنام برزای بازیکن پیشین گل‌گهر سیرجان یکی از نفراتی است که درباره او بحث‌هایی پیرامون حضورش در خوزستان مطرح شد. البرز حاجی‌پور، مدیر تیم فوتبال استقلال خوزستان، درباره وضعیت انتقال برزای به این باشگاه گفته است: «اوایل کار دنبال جذب برزای بودیم، اما این بازیکنان کمتر از 15 یا 20 میلیارد تومان نمی‌خواهند. منتظر هستیم بازار اُفت کند تا با قیمت کمتری بازیکن جذب کنیم.»


رنجبری شاگرد مازیار زارع شد
پیمان‌ رنجبری مهاجم فصل گذشته استقلال خوزستان با عقد قراردادی یکساله به شمس‌آذر پیوست. این مهاجم باتجربه فصل گذشته را با ملوان انزلی شروع کرد اما بعد از مدتی به استقلال خوزستان رفت و عملکرد نسبتاً مناسبی در خط حمله این تیم جنوبی داشت. او حالا با نظر مازیار زارع به شمس‌آذر قزوین پیوسته و کارش را ادامه خواهد داد.


سه خرید دیگرصنعت نفت
علی پورمحمد، حسام همراه و امیرعباس بیات نفراتی هستند که پس از توافق با مدیران باشگاه، قرارداد خود را با صنعت نفت امضا کرده‌اند. این تیم همچنین پیش از این، قرارداد سنگرگیر، معامله‌گری و شنانی را تمدید کرده بود.


فروزان از ذوب‌آهن جدا شد
محسن فروزان که پس از دو سال و نیم موفق در گل‌گهر سیرجان در نقل و انتقالات زمستانی گذشته به ذوب‌آهن پیوست و عملکرد تأثیرگذاری درون دروازه سبزپوشان اصفهانی داشت، اکنون تصمیم به جدایی گرفت و قراردادش را تمدید نکرده است.


نساجی در آستانه جذب صفا هادی
ساکت الهامی به دنبال جذب هافبک عراقی فصل گذشته تراکتور است. نساجی در آستانه جذب صفا هادی هافبک عراقی فصل گذشته تراکتور که با این تیم به پایان همکاری رسیده، اکنون در تیررس انتقال به نساجی قائمشهر قرار دارد.


تکمیل تیم نویدکیا با 3 خارجی

بازیکنان مس رفسنجان تمرینات خود را در تهران پیگیری می‌کنند و مسئولان این باشگاه در حال فراهم کردن مقدمات سفر به ترکیه و برپایی اردوی آماده‌سازی در این کشور هستند. درصورت فراهم شدن شرایط، کاروان مس روز پنجشنبه 11 مرداد عازم کشور همسایه می‌شود تا اردویی 9 یا 10 روزه را احتمالاً در شهر استانبول پشت سر بگذارد. شاگردان محرم نویدکیا طبق برنامه‌ریزی 2 یا 3 بازی تدارکاتی را نیز در دستور کار خواهند داشت. همچنین در ادامه فعالیت‌های نقل و انتقالاتی، بر اساس پیگیری‌ها مشخص شد باشگاه مس رفسنجان در تلاش است در پست‌های مدافع وسط، وینگر و مهاجم هدف، 3 بازیکن خارجی را جذب کند تا به این ترتیب تیم نویدکیا
تکمیل شود.


رضایت فیفا از حضور زنان در ورزشگاه‌های ایران
ماجرای ورود زنان ایرانی در ورزشگاه‌ها برای تماشای مسابقات فوتبال از مدت‌ها قبل مطرح بود. بعد از ایرادهایی که فدراسیون جهانی فوتبال به این مسأله گرفت و رایزنی‌های صورت گرفته، در نهایت از ابتدای فصل گذشته در اکثر ورزشگاه‌های ایران زنان تماشاگر وارد شدند و مسابقات را از نزدیک نظاره کردند. فیفا با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: «از سال ۲۰۱۸ شاهد ورود بانوان در مسابقات بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران بودیم و در ادامه در مسابقات لیگ در تهران و در نهایت در سراسر ایران اکنون شاهد حضور بانوان هستیم. گفت‌وگوی ما با فدراسیون فوتبال ایران در سال‌های گذشته سازنده بوده است و فدراسیون بسیاری از تعهدات خود را انجام داده و به تدریج دسترسی بانوان به ورزشگاه‌های سراسر کشور را بهبود بخشیده است.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی