مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران خبر داد

واگذاری شهید کاظمی به پرسپولیس شوی رسانه‌ای بود

علی جوادی، مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در نشست خبری در خصوص واگذاری ورزشگاه‌های کاظمی و امام رضا به پرسپولیس و استقلال، عنوان کرد: «شفاف توضیح می‌دهم و مهم نیست اگر کسی ناراحت شود. واگذاری ورزشگاه شهید کاظمی به پرسپولیس در گذشته فقط شوی رسانه‌ای بود و هیچ تفاهمنامه‌ یا سندی وجود نداشت. این ورزشگاه و استادیوم امام رضا، جزو ۷ ورزشگاهی هستند که از شهرداری گرفتیم و اکنون برای اداره کل است. ما ورزشگاه‌ها را از استقلال و پرسپولیس نمی‌گیریم، زیرا تیم‌های بزرگ ما هستند. با این حال باید تفاهمنامه و رابطه مستقیمی بین ما و آن تیم‌ها شکل بگیرد.»
 وی گفت: «هفته‌های آخر فصل قبل لیگ برتر به مسأله ورود کردم که پس از مشورت با وزیر ورزش قرار شد به خاطر از بین نرفتن آرامش آنها در رقابت روزهای آخر، حرفی نزنیم و پس از اتمام لیگ وارد بحث شویم. حاضر هستیم این ورزشگاه‌ها را با رقم کارشناسی بخرند یا رابطه تعاملی برقرار شود. مشکلی در خرید و اجاره وجود ندارد و باید تعیین تکلیف شود. با شهرداری تفاهمنامه داشتیم و این ورزشگاه‌ها با قیمت کارشناسی به ما واگذار شده است. اگر سَردَر ورزشگاه نوشته‌اند ورزشگاه اختصاصی تیم؛ غیر قانونی بوده، زیرا از مالک که اداره کل است اجازه‌ای نگرفته‌اند. در خصوص ورزشگاه تختی، مشکلی بین اداره کل و شهرداری به خاطر بحث مترو وجود داشت که با تعاملات، توانستیم پس از ۲۰ سال مشکل را حل کنیم.»
 مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران، بیان کرد: «ورزشگاه شهر قدس را آماده کرده‌ایم که تیم هوادار آنجا تمرین می‌کند و تختی هم میزبان استقلال و پرسپولیس خواهد بود. مکاتباتی با دولت داشتیم که به بودجه ما ۴۰ میلیارد تومان اضافه شد تا مشکلات تختی حل شود. برخی ریزه‌کاری‌ها مانده که بزودی انجام خواهد شد. هر ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس، متعهد شدند که ۱۷ و نیم میلیارد تومان پرداخت کنند و این در تفاهمنامه وجود دارد.»

جستجو
آرشیو تاریخی