ترفندهای جدید در فصل نقل و انتقالات

انگ اعتیاد بهانه‌ای برای فسخ زودهنگام قرارداد

شاید بهتر باشد هر چیزی را که می‌شنویم باور نکنیم اما بی‌تفاوت هم نباشیم. فصل نقل انتقالات بهترین فرصت برای عده‌ای فرصت‌طلب بوده که با استفاده از روابطی که دارند مبالغ هنگفتی را به جیب بزنند. البته در چند سال اخیر و به خصوص ماه‌های گذشته با نظارت بیشتر مسئولان ذیربط برخورد با خیلی از این مسائل کمتر شده است.
سال‌ها بود که شاهد ورود بازیکنان خارجی بی‌کیفیت و خروج ارزهای زیاد از کشور توسط آنها و دلال‌های‌شان بودیم. از حق که نگذریم فصل گذشته برخی تیم‌ها بازیکنان تأثیرگذاری را هم به خدمت گرفته بودند. اما همچنان هستند افرادی که منافع شخصی را به هر چیز دیگری ترجیح می‌دهند. قطعاً باید نظرت دقیق‌تری روی فعالیت نقل و انتقالاتی آنها صورت گیرد تا مانع هدر رفتن بیت‌المال شود.
اگر به گذشته برگردیم بازیکنان خارجی زیادی با وجود بیماری حتی به تیم‌های بزرگ کشورمان راه پیدا کرده و بدون حتی یک دقیقه بازی تمام مبلغ قراردادشان را هم دریافت کردند.
در سال‌های اخیر با حضور ایفمارک و پزشکان متخصص دیگر اتفاقاتی از این دست نمی‌افتد و تیم‌ها هم بعد از تأییدیه پزشکی قرارداد بازیکنان‌شان را ثبت می‌کنند. اما هنوز عده‌ای فرصت‌طلب بدشان نمی‌آید که با طرح شایعاتی عجیب به منافعی بیشتر دست پیدا کنند. اینکه در فضایی پر از شایعه و حاشیه می‌شنویم که برخی دلالان با چسباندن انگ‌هایی مثل اعتیاد و بیماری‌های خاص سعی در فسخ قرارداد بازیکنان قبل از پایان آن دارند از نکات قابل تأمل است. البته که اگر چنین شایعاتی صحت داشته باشد قطعاً با بررسی و آزمایشات دقیق پزشکان ایفمارک تمام این نوع ادعاها ثابت خواهد شد.

جستجو
آرشیو تاریخی