خط و نشان کشتی‌گیر روسی مجارستان برای رحمان

اسماعیل موسکایف: فقط برای طلا به پاریس می‌‌آیم

اسماعیل موسکایف کشتی‌گیر وزن 65 کیلوگرم تیم ملی مجارستان از آمادگی خود برای بازی‌های المپیک گفت و هدفش را قهرمانی در این بازی‌ها عنوان کرد.
اسماعیل موسکایف کشتی‌گیر وزن 65 کیلوگرم مجارستان رقیب اصلی رحمان عموزاد در المپیک پاریس است. حالا این کشتی‌گیر روسی‌الاصل مجارستان در گفت‌و‌گو با سایت اتحادیه جهانی برای رحمان عموزاد خط و نشان کشیده: «برای رسیدن به این قله باید بسیاری از چیزها را فدا کرد. من معتقدم که بیشترین چیزی که فدا می‌کنیم زمان است. برای موفقیت باید خود را وقف کاری که انجام می‌دهید، کنید. هرکس سبک زندگی متفاوتی دارد و هر کسی ارزش‌های زندگی خاص خود را دارد. من برای رسیدن به این افتخار از لذت‌های زندگی گذشته‌ام.»
موسکایف با بیان اینکه از تجربه کافی برای حضور در رویداد مهمی چون المپیک برخوردار است، ادامه داد: «نمی‌توانید در این ورزش آرامش داشته باشید، حتی اگر قهرمان جهان شوید، زیرا حریفان شما همیشه در تعقیب شما هستند.
 باید حتی سخت‌تر کار کنید. خانواده‌ام به این وضعیت عادت کرده‌اند. در ابتدا برای همسرم سخت بود، اما او توانست این وضعیت را مدیریت کند زیرا نمی‌توانم تمام زندگی کشتی بگیرم و یک روز باید توقف کنم. تجربه در المپیک توکیو بسیار ارزشمند و فرصتی برای رشد و بهبود عملکردم بود. بعد از المپیک توکیو، قهرمان مسابقات اروپایی شدم. المپیک توکیو من را تحت فشار قرار داد. فهمیدم که چه چیزهایی را در خودم باید تقویت کنم.» موسکایف در پیامی به رقبای خود گفت: «می‌دانم که سخت تمرین می‌کنید، اما به نظرم بیهوده است زیرا من برای مدال طلای المپیک پا به پاریس می‌گذارم و به هیچ‌کس رحم نمی‌کنم.
چه رحمان عموزاد باشد که سال گذشته در جهانی بلگراد شکستش دادم و چه دیاکومی‌ هالیس، کشتی‌گیر امریکایی که یکبار مرا 9 بر صفر شکست داد و یکبار هم من هشت بر هفت شکستش دادم.»

جستجو
آرشیو تاریخی