خبر

اولین تمرین ایوب با شماره وحدت
ایوب العملود مدافع راست مراکشی پرسپولیس صبح دیروز اولین تمرین خود را انجام داد.
عملود دیروز با پیراهن شماره 66 پرسپولیس در زمین تمرین سرخ‌ها حاضر شد و در حاشیه تمرین انفرادی خود هم لحظاتی با گاریدو صحبت کرد.
او که در اولین تمرین پرسپولیس مورد استقبال همبازیان جدیدش قرار گرفت با توجه به اینکه از دیروز به جمع بازیکنان اضافه شد، بعد از صحبتی که خوان گاریدو با وی داشت در اختیار ساسی بدنساز تیم قرار گرفت تا برنامه اختصاصی خود را دنبال کند.
این مدافع مراکشی در حالی شماره 66 سرخ‌ها را به تن کرده که فصل قبل این شماره جالب متعلق به وحدت هنانوف بود که حالا عضوی از سپاهان است.
در سال‌های گذشته شهاب کرمی هافبک دفاعی سابق فولاد و فرناندو گابریل هافبک برزیلی سابق سرخ‌ها نیز این شماره را در اختیار داشتند.
رضا درویش دوشنبه شب تأکید کرد باشگاه پرسپولیس تلاش دارد با عملود 30 ساله که در دفاع راست بازی می‌کند و جانشین دانیال اسماعیلی‌فر شده قراردادی دوساله منعقد کند.
 

علیپور هنوز شماره ندارد
به نظر می‌رسید که بعد از جدایی مهدی ترابی، پیراهن شماره 9 به علیپور برسد چرا که هم با کیفیت و توان فنی او سنخیت دارد هم با پست بازی او کاملاً هماهنگ است اما این شماره از شروع تمرینات به مهدی عبدی همشهری و دوست نزدیک علیپور تعلق گرفته است.
علیپور در تمرینات اخیر پرسپولیس با لباس‌های بدون شماره تمرین می‌کند و جالب اینکه او بعد از عقد قراردادش گفته بود دوست دارد شماره پیراهنش را هواداران تیمش انتخاب کنند که فعلاً اتفاقی در این خصوص رخ نداده است.
البته بعید نیست بعد از بازگشت اورونوف از المپیک پاریس، شماره 10 سرخ‌ها که بعد از جدایی میلاد سرلک به بازیکن دیگری تعلق نگرفته به وینگر ازبک برسد  و علیپور دوباره شماره 70 را به تن کند.
شاید هم هواداران از علیپور بخواهند او شماره 10 سرخ‌ها را در فصل جدید به تن کند چرا که تا الان بهترین و امیدوارکننده‌ترین خرید پرسپولیس آقای گل سابق لیگ برتر بوده است.
 

تکذیب مذاکره پرسپولیس با میلاد محمدی
درویش به دنبال بازیکن خارجی
در حالی که گفته می‌شد باشگاه پرسپولیس برای پست دفاع چپ، میلاد محمدی را مدنظر گرفته است اما رضا درویش این موضوع را قویاً تکذیب کرد.
 درویش درباره اینکه باشگاه پرسپولیس برای پست دفاع چپ با میلاد محمدی مذاکراتی داشته است، گفت: «نه، برای پست دفاع چپ با ۲ گزینه در حال مذاکره هستیم که هر ۲ بازیکن خارجی هستند و به توافقاتی رسیدیم که در حال پیگیری است. همچنین قرارداد عبدالعملود بازیکن مراکشی کمتر از ۶۰۰ هزار دلار است و سعی می‌کنیم که قراردادش را ۲ ساله ببندیم.»
البته باید منتظر ماند و دید سهمیه خارجی باشگاه پرسپولیس به چه صورتی خواهد بود، گفتنی است در حال حاضر سهمیه بازیکن خارجی ۱+۵ است و در صورت موافقت با درخواست پرسپولیس این تعداد به عدد ۷ افزایش خواهد یافت. پرسپولیس با توجه به حضور در لیگ نخبگان و سوپرجام، این فصل حداقل ۴۰ و حداکثر ۵۳ بازی را خواهد داشت و همین موضوع کار را سخت‌تر می‌کند و دلیل درخواست و تقاضای باشگاه پرسپولیس به سازمان لیگ نیز همین است.
اگر پرسپولیس موفق شود سهمیه خارجی تیمش را زیاد کند، احتمالاً یک مهاجم خارجی هم جذب خواهد کرد.
 

سه بازیکن پرسپولیس
در تیم ملی جوانان
حسین عبدی سرمربی زیر ۲۰ سال فوتبال کشورمان لیست نفرات دعوت شده برای اردوی مردادماه را مشخص کرد تا از بین آنها نفرات برتر را جهت برگزاری بازی دوستانه مقابل تیم ملی جوانان چین برگزیند. آروین عباسی، سمیر حبوباتی، محمد گندمی سه بازیکنی هستند که از پرسپولیس به این تیم دعوت شده‌اند و احتمالاً برای دو بازی دوستانه به چین سفر خواهند کرد.
از بین این بازیکنان سمیر حبوباتی و محمد گندمی در تمرینات پیش فصل تیم بزرگسالان پرسپولیس حضور دارند و با دعوت به اردوی تیم جوانان به هلند نخواهند رفت.

جستجو
آرشیو تاریخی