کاپیتان پرسپولیس و مواضع منطقی مقابل حواشی

از ماجرای توصیه برای اوسمار تا داستان رضاییان

 امید عالیشاه دوشنبه شب در برنامه فوتبال برتر نماینده‌ای شایسته برای تیم و باشگاه پرسپولیس بود چرا که فوق‌العاده هوشمندانه، منطقی و عقلانی حرف می‌زد و سعی می‌کرد نه چندان احساسی شود که از دایره منطق بیرون بیاید نه اینکه با کلی گویی و حرف‌های کلیشه‌ای دنبال فرار از واقعیت باشد.
احتمالاً هواداران پرسپولیس از داشتن چنین کاپیتانی در رختکن تیم خود خوشحالند چرا که امید عالیشاه غیر از اینکه فصل درخشانی را به لحاظ فنی پشت سر گذاشت در چنین مصاحبه‌هایی ثابت می‌کند در فصول اخیر تا چه حد به لحاظ شخصیتی پیشرفت کرده و چقدر خوب است که پرسپولیس چنین کاپیتانی دارد.
عالیشاه در مواجهه با انتقادهایی که هواداران تیم‌های رقیب از مدل قهرمانی پرسپولیس داشتند خیلی ساده و شفاف جواب داد و گفت نباید زحمات بازیکنان و تیم پرسپولیس نادیده انگاشته شود.
او همچنین در ماجرای رامین رضاییان هم بسیار پخته و سنجیده حرف زد و در عین اینکه گفت این بازیکن تصمیم حرفه‌ای برای انتخاب تیم جدیدش داشته به هواداران کد داد که راحت هر حرفی را باور نکنند و نپذیرند.
عالیشاه درباره سرمربی شدن اوسمار هم صراحت کلام داشت و تأکید کرد او و وحید امیری هیچ توصیه‌ای به مدیریت باشگاه برای سپردن هدایت تیم به اوسمار نداشته‌اند و اگر می‌دانست که سروش و بیرانوند به این مسأله ورود کرده‌اند حتماً با رفیعی حرف می‌زد چرا که اگر پرسپولیس قهرمان نمی‌شد برای همه بازیکنان از جمله عالیشاه و امیری به عنوان بزرگترهای تیم بد می‌شد.
کاپیتان سرخ‌ها درباره جدایی ستاره‌هایی مثل بیرانوند، ترابی و دانیال ضمن تأکید به انتقاد از بیرانوند در مکالمه خصوصی، تأکید کرد هواداران نباید زحمات آنها را نادیده بگیرند و در مجموع موضعی بسیار منطقی و درست داشت.
جستجو
آرشیو تاریخی