عبور از نعمتوف به طرف یوسوپوف

رقابت پرسپولیس و فولاد به سود گلر ازبک

رضا درویش در مصاحبه تلویزیونی دوشنبه شب خود گفت برای جانشینی بیرانوند دو گزینه خارجی دارند.
از دو هفته قبل صحبت درباره یک گزینه ازبکستانی بود. بازیکنی 23 ساله به نام عبدالوحید نعمتوف که البته گفته شد بعد از مطرح شدن نانمش در رسانه‌های داخلی ایران قیمت او از 200 هزار دلار به 700 هزار دلار رسیده است.
در آن مقطع مدیران باشگاه پرسپولیس این گزینه و هر نام دیگری که در رابطه با جانشین بیرانوند شنیده می‌شد را رد می‌کردند چرا که تکلیف قطعی بیرو مشخص نبود اما حالا دو گزینه خارجی دارند که سعی می‌کنند مذاکرات با آنها را کاملاً محرمانه پیش ببرند.
بعد از نعمتوف، دویس اپاسی کامرونی مطرح شد که در جام جهانی هم به میدان رفته بود اما اصلاً جدی نشد.
در حال حاضر نیز گفته می‌شود یکی از دو گزینه خارجی پرسپولیس برای پست دروازه‌بان ازبک است. در این زمینه دو نام مطرح شده؛ یکی یوسوپوف گلر اصلی تیم ملی ازبکستان که یک ماه پیش هم مقابل تیم ملی ایران در تهران بازی کرد و گل نخورد و دیگری همان نعمتوف که در همان بازی روی نیمکت نشسته بود.
نعمتوف برخلاف یوسوپوف بیشتر بازیکنی نیمکت‌نشین در تیم ملی کشورش بوده و کلاً 7 بازی ملی دارد با این توضیح که در چهار سال اخیر فقط یک بازی برای ازبک‌ها انجام داده است.
یوسوپوف اما دروازه‌بان باتجربه‌تر و قابل‌تری است. او عضو باشگاه نوبهار به حساب می‌آید و 17 بازی ملی دارد. یوسوپوف در جام ملت‌های آسیا دروازه‌بان تیم ملی ازبکستان بود و اخیراً سایت چمپیونات ازبکستان اعلام کرده این دروازه‌بان با باشگاه فولاد خوزستان به توافق دست یافته است.
با این وجود در حالی که مدیران باشگاه پرسپولیس درباره نام و نشان گزینه‌های خود در این پست مخفیکاری می‌کنند اما اگر یوسوپوف گزینه دو باشگاه پرسپولیس و فولاد باشد طی روزهای آینده رقابت سختی بین این دو باشگاه به وجود می‌آید البته همین طوری رقم گلر ازبک بالا می‌رود.

جستجو
آرشیو تاریخی