حس و حال عجیبی دارم

نوروزی: امیدوارم در آب‌های پاریس تاریخ سازی کنیم

زینب نوروزی که به همراه مهسا جاور سهمیه روئینگ دونفره سنگین وزن المپیک را گرفته است، در آستانه شروع این ضیافت بزرگ، فضا را المپیکی می‌داند. او هم حالا مثل مهسا جاور، هم‌قایقی‌اش به دنبال تاریخ‌سازی بوده و در این روزهای آخر تمام فکر و ذکرش نتیجه خوب در آب‌های پاریس است.
 
چیز زیادی به المپیک نمانده است، اوضاع را چطور می‌بینید؟
کاروان ایران واقعاً کاروان کیفی و خوبی است و فضای خوبی حاکم است. قایقرانی هم که این بار معجزه کرد و در اتفاقی تاریخی با 5 نماینده در المپیک حضور خواهیم داشت و امیدوارم این تاریخ‌سازی در پاریس هم ادامه‌دار باشد.
 بعد از گرفتن سهمیه، نگاه‌ها به این رشته المپیکی بود؟
تاریخ‌سازی و سهمیه ما خیلی بازتاب نداشت و آنقدر که باید دیده نشد اما در حال حاضر شرایط بهتر است.
  شما و جاور بعد از گرفتن این سهمیه همه جا از تاریخ‌سازی صحبت کرده‌اید، این اتفاق را چقدر شدنی می‌دانید؟
حضور در المپیک آرزوی بچگی‌ام بود. این میدان بزرگ همیشه برای من یک رؤیا بود که حالا به واقعیت تبدیل شده است. حس و حال لحظه‌ای را که متوجه شدیم سهمیه گرفته‌ایم، اصلاً قابل توصیف نیست. برای گرفتن این سهمیه خیلی زحمت کشیدیم و هنوز که هنوز است، حس و حال عجیبی داریم. دوست داشتیم این اولین به نام ما ثبت شود که خوشبختانه این اتفاق هم افتاد و حالا می‌خواهیم این بار در المپیک تاریخ‌سازی کنیم.
واقعیت این است که ما با گرفتن مدال المپیک خیلی فاصله داریم ولی دوست دارم اتفاقی را رقم بزنیم که تا الان برای قایقرانی نیفتاده است. امیدوارم بتوانیم نتیجه برازنده‎ای برای ایران داشته باشیم و در آب‌های پاریس تاریخ‌سازی کنیم.

جستجو
آرشیو تاریخی