نقل و انتقالات

توافق نویدکیا با وینگر پرسپولیسی
علی شجاعی بلافاصله بعد از ترک اردوی فولاد، با تیم مس رفسنجان به توافق رسید و شاگرد محرم نویدکیا شد. از باشگاه کرمانی اینطور به گوش رسیده که او با قراردادی دو ساله به این تیم پیوسته و توافق با او انجام شده است.
 

سلیمان‌زاده اولین خرید ذوب‌آهن
رامتین سلیمان‌زاده که سابقه بازی در تیم‌های مس رفسنجان، آلومینیوم اراک، استقلال خوزستان، فجرسپاسی، پیکان تهران و... را در کارنامه دارد، فصل گذشته یکی از بازیکنان تأثیرگذار مس رفسنجان بود که به جمع گاندوها ملحق شده است. یکی از خروجی‌های باشگاه ذوب‌آهن در فصل نقل و انتقالات تابستانی، مهرداد رضایی خواهد بود‌. به نوشته سایت عربی کوره، رجایی عابد، هافبک تیم ملی فوتبال اردن، اعلام کرد که پیشنهادی رسمی از ذوب‌آهن دارد. این بازیکن می‌گوید: «بله، از ذوب‌آهن ایران پیشنهاد دارم و در حال بررسی این پیشنهاد هستم. در روزهای پیش رو رسماً به این پیشنهاد پاسخ می‌دهم.» رجایی عابد ۳۰ سال دارد. او فوتبال خود را با تیم الوحدات آغاز کرد و جام‌های زیادی با این تیم به دست آورد. او فصل قبل در تیم الحسین اربد بازی کرد و توانست برای نخستین بار در تاریخ این باشگاه جام قهرمانی را در لیگ اردن به دست آورد.
 

تمدید قرارداد با شروین بزرگ


شروین بزرگ، مهاجم آلومینیوم اراک پس از مذاکره با این باشگاه برای ادامه همکاری، قراردادش را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد تا دوباره زیر نظر سید‌مجتبی حسینی به میدان برود.
 

جدایی ۲ بازیکن از گل‌گهر
مهدی تارتار از 12 روز پیش هدایت تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان را برعهده گرفته است و کم‌کم قصد دارد تفکرات تاکتیکی خود را در این تیم پیاده کند. در کنار سامان فلاح، سعید سحرخیزان و علیرضا کوشکی که با پرداخت مبلغ رضایتنامه از جمع فیروزه‌ای‌پوشان کویر سیرجان خارج شدند، ظاهراً دو بازیکن هم در لیست سرمربی تازه‌وارد گل‌گهر جایی ندارند. براساس این گزارش، علی‌اصغر عاشوری و مهدی ممی‌زاده از جمع سیرجانی‌ها جدا شدند. در این بین بازیکن دومی احتمالاً به ذوب‌آهن منتقل خواهد شد و هنوز تکلیف بازیکن نخست مشخص نیست.
 

بازگشت رافخایی به ملوان
سیدجلال رافخایی و سیدعلی حسنی‌صفت مهاجم و دروازه‌بان سابق ملوان پس از توافق با باشگاه به عنوان دستیاران سعید دقیقی سرمربی این تیم انتخاب شدند. رافخایی سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملوان را در کارنامه دارد و در میان هواداران این تیم بسیار محبوب است. وی ۲۸۵ بازی برای قوهای سپید به میدان رفته و ۷۶ گل برای آنها به ثمر رسانده است. او فصل ۹۲-۱۳۹۱ با ۱۹ گل توانست در ملوان آقای گل لیگ برتر شود. مهاجم سابق باشگاه ملوان که چهار سال پیش هم به عنوان یکی از مربیان این باشگاه منصوب شده بود، بار دیگر در لیگ بیست و چهارم روی نیمکت قوهای سپید در کنار سرمربی این تیم خواهد نشست.

جستجو
آرشیو تاریخی