هیأت رئیسه برای افزایش سقف بودجه تصمیم می‌گیرد

در روزهای اخیر صحبت‌های زیادی در خصوص سقف قرارداد تیم‌ها در لیگ بیست‌وچهارم مطرح شد؛ موضوعی که صدای اعتراض برخی تیم‌ها را در آورد.
 درحالی تیم‌ها فصل جاری مجاز به هزینه 325 تا 425 میلیارد تومان هستند که روز یکشنبه اصرار تیم‌ها باعث شد تا در این خصوص جلسه‌ای برگزار شود.
 درحالی که باشگاه‌ها امید داشتند که سقف بودجه حداقل 100میلیارد تومان بالا برود، این اتفاق در جلسه‌ای که کارگروه نظارت بر قراردادها با مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری داشت، به نظر رسید که محقق نشد.
 در این بین شنیده شد که اعضای کارگروه با این موضوع موافقت کرده‌اند و پرونده افزایش سقف بودجه برای تأیید به دست هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال رسیده است.
 یکی از اعضای کارگروه نظارت بر سقف قراردادها ادعا کرد که سقف بودجه افزایش نخواهد داشت. این مسئول در این خصوص به «ایران ورزشی» می‌گوید: «اتفاق خاصی در این موضوع رخ نداده و قرار نیست که سقف بودجه تیم‌های لیگ برتری افزایش داشته باشد. تیم‌ها موظف هستند تا سقف 325 و 425 میلیاردی را رعایت کنند.»
در این بین شنیده می‌شود که برخی از باشگاه‌های متمول برای بالا رفتن رقم سقف بودجه فشار زیادی به اعضای کارگروه نظارت بر قراردادها وارد کردند که این فرد مطلع در این خصوص بیان کرد: «فشارها را تحمل می‌کنیم!»

جستجو
آرشیو تاریخی