قرعه‌کشی لیگ با چالش‌های عجیب و غریب

بیست و سه دوره از مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران برگزار شده و در آستانه برگزاری بیست و چهارمین دوره این مسابقات، برگزاری لیگ برتر با مشکلات بسیاری روبه‌روست. مشکلاتی که پیش از این لیگ برتر را با چالشی جدی مواجه نکرده بود اما بی‌تفاوتی برخی از مسئولان نسبت به موضوعات سخت‌افزاری باعث شد تا این فصل لیگ برتر شرایط عجیب و غریبی داشته باشد چرا که تاکنون مکان برگزاری مسابقات محقق نشده است.
امسال ای‌اف‌سی فشار زیادی به کشورهای آسیایی وارد کرده تا مسابقات از هر نظر در شرایط استاندارد برگزار شود. استانداردسازی ورزشگاه‌ها یکی از الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیاست که تاکنون این کار در ورزشگاه‌های کشورمان به پایان نرسیده و با این شرایط مشخص نیست که تیم‌ها در کدام ورزشگاه‌ها میزبان حریفان خود خواهند بود.
با وجود گذشت چندین هفته از موضوع استانداردسازی، کماکان ورزشگاه‌ها در سراسر کشورمان با نواقص جدی‌ای روبه‌رو هستند و در صورتی که تیم‌ها ورزشگاه خود را آماده میزبانی از رقبا نکنند، باید ورزشگاه دیگری را معرفی کنند که البته تیم‌ها در این موضوع هم قطعاً دچار مشکل خواهند شد. در این شرایط مراسم قرعه‌کشی مسابقات لیگ برتر فوتبال فصل 1404-1403 امروز ساعت 18 به صورت زنده از صدا و سیما پخش خواهد شد. علاوه بر این قرار بر این است که همانند سال‌های گذشته دو پیشکسوت استقلال و پرسپولیس گوی‌ها را از ظروف شیشه‌ای بیرون بیاورند.
جستجو
آرشیو تاریخی