واکنش پیشکسوت فوتبال به مشکلات ورزشگاه‌ها در گفت‌و‌گو با «ایران ورزشی»

عزیزی: بحران در فوتبال ما عادی است

محمد محمدی سدهی
خبرنگار

 خداداد عزیزی، پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص ابهامات موجود در مکان برگزاری مسابقات لیگ برتر و تیم ملی به «ایران ورزشی» می‌گوید: «اینها موضوع جدیدی نیست و متأسفانه فوتبال ایران به این بی‌نظمی عادت کرده است.
 مشکلات این چنینی هر ساله وجود داشت اما این مشکلات در سال جدید به اوج خود رسید و حالا کنفدراسیون فوتبال آسیا در بحث استانداردسازی ورزشگاه‌ها تأکید ویژه‌ای دارد.
 چاره‌ای نیست و باید مشکلات استادیوم‌های کشورمان را برطرف کنیم در غیر این صورت جریمه خواهیم شد.» حدود 45 روز تا دیدار تیم ملی با قرقیزستان باقی مانده است و طبق ادعای مسئولان، ورزشگاه آزادی برای برگزاری این دیدار آماده نخواهد شد و مسئولان باید ورزشگاه جایگزین معرفی کنند. او می‌افزاید: «حقیقتاً این برای تیم ملی ما زشت است و باید مسئولان زودتر از این به فکر تعمیر و تجهیز ورزشگاه آزادی می‌افتادند. لیگ برتر اواسط خردادماه تمام شد و مسئولان می‌توانستند در آن مقطع با جدیت کار تعمیر استادیوم آزادی را انجام دهند اما این کار انجام نشد تا اینکه حالا تیم ملی ما با تهدید مواجه شده است.»
 سقف بودجه هم یکی از موضوعاتی است که با اعتراض تیم‌ها همراه بود. این پیشکسوت فوتبال در خصوص سقف بودجه بیان می‌کند: «فوتبال ما اسیر تصمیمات اشتباه مدیران غیرمتخصص است. سقف قرارداد خوب است به شرطی که آن را دور نزنند.»

جستجو
آرشیو تاریخی