بارسلونا باید یک سطح بالاتر برود

فلیک: من یک بازیکن بزرگ می‌خواهم

هانسی فلیک، مربی بارسلونا برای این تابستان یک بازیکن بزرگ می‌خواهد، کسی که بتواند بازی‌ها را ببرد. مربی سابق بایرن‌مونیخ می‌خواهد شروع خوبی در فصل 2025-2024 داشته باشد و روند تمرینات تیم در کاتالونیا به خوبی در حال انجام است. تیم او هفته آینده راهی امریکا می‌شود تا در تور پیش فصل شرکت کند.
فلیک در نخستین مصاحبه خود با «بارسلونا وان» که کانال رسانه‌ای رسمی باشگاه محسوب می‌شود، به موضوعات متنوعی اشاره کرده از جمله برنامه‌هایش برای پنجره نقل و انتقالات این فصل. فلیک گفت: «ما باید بازیکنی بیاوریم که بتواند بازی‌ها را ببرد. البته ما بازیکنان جوان بااستعدادی داریم که باید کمک‌شان کنیم پیشرفت کنند. از روز اول کار در بارسلونا حس و حال فوق‌العاده اینجا را متوجه شدم، از هواداران گرفته تا رئیس.همه کسانی که اینجا کار می‌کنند، نسبت به باشگاه عرق و عشق دارند و می‌خواهند با تمام توان برای تیم تلاش کنند. ما هم می‌خواهیم بخشی از این هویت باشیم و نهایت سعی‌مان را می‌کنیم تا باشگاه یک سطح بالاتر برود.»
در کنار تحسین خط تولید استعداد در لاماسیا، فلیک منطقی فکر می‌کند و به نیازهای بارسلونا برای اینکه در کورس قهرمانی رقابت‌های مختلف حضور داشته باشد، اعتراف دارد، گفته می‌شود نیکو ویلیامز، ستاره اسپانیا در قهرمانی یورو 2024 هدف اصلی او است که باید از اتلتیک بیلبائو بخرند. به نظر می‌رسد تلاش برای جذب ویلیامز روی برنامه‌های باشگاه در فصل نقل و انتقالات اثر گذاشته و می‌خواهند قبل از شروع فصل مذاکره با بیلبائو را آغاز کنند. گفته می‌شود باشگاه حاضر است مبلغ فسخ قرارداد او که 58 میلیون یورو است، بپردازد؛ دنی اولمو دیگر ستاره اسپانیا در یورو هم مورد توجه بارسلونا
است.
بارسا در تور امریکا دیدارهای تدارکاتی با منچسترسیتی، رئال مادرید و میلان برگزار می‌کند.
جستجو
آرشیو تاریخی