نقل و انتقالات

مهاجم سابق ملوان فولادی شد
به دنبال درخواست کادر فنی تیم فولاد و پس از برگزاری جلسه مشترک با هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان قرارداد محمدرضا سلیمانی به مدت دو فصل امضا شد تا این مهاجم یکی از شاگردان یحیی گل‌محمدی در بیست‌وچهارمین دوره لیگ برتر باشد. سلیمانی در فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر با هشت گل زده یکی از بازیکنان تأثیرگذار ملوان بندرانزلی بود. مهاجم جدید فولاد سابقه بازی در تیم‌های سایپا، ذوب‌آهن، مس رفسنجان، راه‌آهن، استقلال و تیم جوانان ایران را در کارنامه دارد.
 

توافق عیدی با گل‌گهر
مدافع فصل گذشته تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با باشگاه گل‌گهر سیرجان به توافق رسید. مجید عیدی مدافع فصل گذشته تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با باشگاه گل‌گهر سیرجان به توافق رسید. این بازیکن در دو هفته گذشته مذاکراتی را با باشگاه سپاهان انجام داده و حتی گفته می‌شود با این باشگاه قرارداد هم امضا کرده است، ولی او ظاهراً تصمیمش را تغییر داده و با مدیران گل‌گهر به توافق رسیده است.


فخرالدینی در سبد خیبر
حسین خبیری در بهمن سال 1402 و به دنبال انتخاب فراز کمالوند به‌ عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به‌ عنوان مدیرعامل جدید باشگاه خیبر خرم‌آباد برگزیده شد و تا پایان فصل گذشته به فعالیت خود ادامه داد که در نهایت فعالیت او به صعود این تیم به لیگ برتر انجامید. خبیری که اکنون مدیر مجموعه ورزشی شهید شیرودی است، دیگر فعالیتی به‌عنوان مدیرعامل خیبر ندارد. از باشگاه خیبر خبر می‌رسد که میلاد فخرالدینی با مدیران این باشگاه به توافق رسیده است و اگر اتفاق ویژه‌ای رخ ندهد، به‌زودی به تیم تازه‌وارد لیگ برتر می‌پیوندد. خیبری‌ها پیش‌تر عارف رستمی، علیرضا نقی‌زاده و تونی فریتاس باتیستا را جذب کرده بودند.
 

یحیی، کنت را نمی‌خواهد
فولادی‌ها در فصل گذشته لیگ برتر کریستوفر کنت و شهاب گردان را به عنوان دو گلر بزرگسال در لیست نفرات خود داشتند و حالا با خداحافظی گردان از فوتبال، گلر اتریشی تنها دروازه‌بان مطرح قرمزپوشان اهوازی محسوب می‌شود. در شرایطی که یک سال دیگر از قرارداد کنت با فولاد باقی مانده، این دروازه‌بان اتریشی هنوز به ایران نیامده و از باشگاه فولاد هم خبر می‌رسد که یحیی گل‌محمدی چندان روی کنت نظر مساعدی ندارد. مسئولان باشگاه فولاد با نظر یحیی گل‌محمدی با دو دروازه‌بان نام‌آشنا و مطرح لیگ برتری مذاکراتی داشته‌اند و امیدوارند بزودی با یکی از آنها به توافق نهایی برسند و قرارداد امضا کنند. گل‌محمدی، برای گلر دوم علاقه‌مند به استفاده از یک بازیکن جوان است که لیست بزرگسال را پر نکند.

جستجو
آرشیو تاریخی