مذاکره مدیران نماینده قزوین با رحمتی و زارع

سرمربی شمس‌آذر از انزلی می‌آید

بعد از نتایج موفقی که شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر گرفت و رتبه تک‌رقمی را به دست آورد، سعید دقیقی مورد توجه چند باشگاه مهم قرار گرفت.
در روزهای اخیر و در شرایطی که گفته می‌شد دقیقی احتمالاً کارش را با شمس‌آذر ادامه می‌دهد اما به یکباره و با انتقال مهدی تارتار به گل‌گهر، پیشنهاد ملوان روی میز آمد.
دقیقی خیلی زود شرایط را سنجید و در نهایت تصمیم گرفت به جای شمس‌آذر در ملوان به فعالیت مربیگری خود ادامه بدهد.
البته شمس‌آذر پس از جدایی سرمربی خود بی‌کار ننشسته و تلاش خود را برای انتخاب جانشین دقیقی آغاز کرده است.
مالک این باشگاه یکی‌دو روز قبل در گفت‌و‌گویی تأکید کرد که آنها هم برای جانشینی دقیقی با یک مربی خوشنام وارد مذاکره شده‌اند. گویا این مربی خوشنام کسی نیست جز مازیار زارع.
سرمربی سابق ملوان که این تیم را ابتدا به لیگ برتر بازگرداند و سپس در این مسابقات حفظ کرد. او فصل قبل و با تغییرات مدیریتی در ملوان جای خود را به تارتار داد اما حالا می‌تواند به لیگ برتر برگردد و این بار روی نیمکت شمس‌آذر بنشیند.
در صورت رسمی شدن این انتقال به نکته جالبی هم برمی‌خوریم. مازیار زارع که اهل انزلی است روی نیمکت شمس‌آذر قزوین می‌نشیند و سعید دقیقی که اصالتاً قزوینی است باید ملوان بندر انزلی را هدایت کند.
علاوه بر این مهدی رحمتی هم یکی از گزینه‌های نیمکت شمس‌آذر است. رحمتی فصل گذشته هدایت تیم نساجی را بر عهده داشت که به دلیل کسب نتایج ضعیف در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا او در هفته سیزدهم و پیش از اتمام نیم‌فصل از هدایت این تیم کنار گذاشته شد.

جستجو
آرشیو تاریخی