خبر

گزینه استرالیایی برای خط حمله
با اینکه پرسپولیس دنبال تمدید قرارداد با عیسی آل‌کثیر است و می‌خواهد علی علیپور را هم جذب کند حالا بحث جذب مهاجم خارجی هم مطرح شده است. یک رسانه هندی خبر داده جیمی مکلارن مهاجم فصل گذشته ملبورن سیتی استرالیا مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است. قیمت این بازیکن در سایت ترانسفر مارکت حدود یک و نیم میلیون یورو تخمین زده شده است و در حال حاضر بازیکن آزاد است و با هیچ باشگاهی قرارداد ندارد. رسانه‌های هندی اعلام کرده‌اند که باشگاه موهون باگان هند هم به دنبال خرید این بازیکن است و با پرسپولیس برای جذب او رقابت می‌کند. این بازیکن ۳۰ ساله در رده‌های سنی مختلف برای تیم ملی فوتبال استرالیا بازی کرده است و از سال ۲۰۱۶ هم به تیم ملی بزرگسالان این کشور دعوت شده و در این مدت ۳۲ بازی ملی و ۱۱ گل به ثبت رسانده است. این بازیکن طی ۵ فصل حضور در ملبورن سیتی، ۱۴۲ بازی و ۱۰۳ گل ثبت کرده است.


اکام هاشم علاقه‌مندی پرسپولیس را تأیید کرد
روز سه‌شنبه شایعاتی درباره علاقه پرسپولیس به یک مدافع عراقی به نام اکام هاشم در رسانه‌ها مطرح شد. رسانه‌های عراقی اعلام کردند پرسپولیس در حال مذاکره با مدافع تیم ملی فوتبال عراق است و تمایل دارد این بازیکن را به خدمت بگیرد. این بازیکن عضو تیم فوتبال اربیل عراق است و رسانه‌های عراقی مدعی شدند که تکلیف پیوستن این بازیکن در روزهای آینده مشخص خواهد شد و حالا نیز خود اکام هاشم نیز به صحبت در این خصوص پرداخته است. مدافع عراقی در گفت‌و‌گو با شبکه کردستان 24 اسپورت گفت: تا 48 ساعت آینده، درباره سرنوشتم با اربیل تصمیم خواهم گرفت. ایجنتم به من خبر داد که پرسپولیس ایران آماده جذب من است. این بازیکن 25 ساله در آخرین اردوی تیم ملی عراق در مرحله دوم مقدماتی جام جهانی 2026، در دیدار برابر ویتنام به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و تنها بازی ملی خود را انجام داد.


پست خداحافظی لوسادا
‌په‌په لوسادا، مربی بدنساز اسپانیایی از پیش فصل لیگ بیست و دوم به پرسپولیس اضافه شد و در دو فصل گذشته افتخارات زیادی با سرخ‌ها به دست آورد اما دیگر جایی در کادر فنی این تیم نخواهد داشت. در شرایطی که تصور می‌شد با توجه به حضور یک سرمربی اسپانیایی در پرسپولیس، لوسادا به کار خود ادامه بدهد، اما گاریدو نظر دیگری داشت و نام مربی بدنساز دیگری را به باشگاه داد. همزمان با ورود ادریس ساسی، مربی مراکشی به تهران، لوسادا نیز با انتشار یک پست در اینستاگرام از هواداران خداحافظی و قدردانی کرد. این مربی نوشت: «برای همه چیز از شما سپاسگزارم.»
 

تکذیب نام بردن از دو ستاره در جمع هواداران ناراضی
دیروز و در پی نارضایتی هواداران پرسپولیس از عملکرد نقل و انتقالاتی باشگاه، تعدادی از این هواداران در محل باشگاه پرسپولیس تجمع کردند‌ .در همین خصوص گفته می‌شد که مصطفی لشگری در میان هواداران وعده‌هایی از جذب چند ستاره داده و نام‌هایی مثل میلاد محمدی و رامین رضاییان در صحبت با هواداران مطرح کرده اما او با انتشار یک استوری این موضوع را تکذیب کردو نوشت: «امروز صحبت‌هایی را با برخی از هواداران عزیز پرسپولیس داشتم. از هیچ بازیکنی در پروسه نقل و انتقالات نام نبرده و هر نام و نقل قول نسبت داده شده به اینجانب را تکذیب می‌کنم.»


معرفی پزشک جدید پرسپولیس
بنا بر اعلام دکتر فرید زرینه، با حکم مدیرعامل، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات چندین‌ساله و دلسوزانه دکتر علیرضا حقیقت و آرزوی سلامت و موفقیت‌ برای ایشان، دکتر علیرضا قلیایی که دارای تخصص طب اورژانس است، به عنوان پزشک تیم فوتبال پرسپولیس معرفی شد و فعالیت خود را با شروع تمرینات فصل جدید آغاز خواهد کرد. دکتر فرید زرینه، همچنین بالا بردن سطح خدمات پزشکی و افزایش استانداردها برای تضمین ایمنی و سلامت اعضای تیم در جریان تمرینات، اردوها و مسابقات بویژه در مواجهه با شرایط اضطراری و فوریت‌های پزشکی و حوادث ورزشی را از اهداف کمیته پزشکی و تأکیدات مدیرعامل برشمرد.
 

مربی بدنساز رسید
خوان کارلوس گاریدو برای حضور در کادر فنی، یک مربی بدنساز را معرفی کرد. ادریس ساسی، مربی بدنساز جدید سرخ‌ها که ملیتی مراکشی دارد، دیروز با استقبال نماینده باشگاه وارد تهران و راهی هتل شد. تمرینات پرسپولیس از روز شنبه زیر نظر گاریدو آغاز خواهد شد و طبیعتاً نقش مربی بدنساز در تمرینات پیش‌فصل برجسته خواهد بود. نکته جالب اینکه گاریدو مربی بدنساز قبلی پرسپولیس، په‌په لوسادا که دو فصل در این تیم حضور داشت و به او مشاوره داده بود را نخواست.

جستجو
آرشیو تاریخی