آخرین ترکیب پرسپولیس تقریباً فروپاشیده است

قهرمان بلاتکلیف

محمدرضا رحیم‌پور
خبر‌نگار

تیم فوتبال پرسپولیس حدود یک ماه پیش مقابل مس رفسنجان صف‌آرایی کرد و توانست جام قهرمانی را بالای سر ببرد.
 اوسمار، سرمربی پرسپولیس برای دیدار هفته پایانی از این ترکیب استفاده کرد:علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی‌زادگان، مسعود ریگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، اورونوف و آل‌کثیر
از اسامی بالا اکنون فقط ریگی، عالیشاه، اورونوف و کنعانی وضعیت مشخصی برای فصل بعد دارند و تکلیف بقیه نفرات نامشخص است.

فسخ قرارداد بیرانوند
 بیرانوند به مانند فصل گذشته چند روز پس از پایان مسابقات لیگ برتر، آپشن‌های قراردادش را بهانه کرد و با پرسپولیس فسخ کرد تا اولین جدایی غیرمنتظره پرسپولیس باشد.
گفته می‌شود بیرانوند پیشنهاداتی از  تراکتور و والویک هلند دارد.
 گولسیانی  بدون تمدید در یورو
مدافع گرجستانی پرسپولیس که این روز‌ها به موجب درخشش در یورو احتمالاً قیمتش بالا رفته، هنوز با این تیم بر سر مبلغ نهایی قرارداد برای تمدید به توافق نرسیده و او هم وضعیت نامشخصی دارد.

 خداحافظ دانیال
 مدافع راست پرسپولیس بعد از دو فصل حضور در اردوگاه سرخ، با انتشار یک پست از جمع پرسپولیسی‌ها جدا شد.

 حسن در سودای بازگشت به خانه
مدافع قطری پرسپولیس بعد از حل شدن مشکلات داخلی‌اش، این روز‌ها با پیشنهادات قطری مواجه شده و خودش هم بی‌میل به بازگشت خانه نیست اما مشکلش قراردادی است که با پرسپولیس دارد و احتمالاً او هم با پرداخت مبلغ رضایتنامه از جمع سرخ پوشان جدا خواهد شد.

 ریگی بدون حاشیه ادامه می‌دهد
 مسعود ریگی با توجه به عملکردش و با وجود یک فصل دیگر از قراردادش در این تیم باقی خواهد ماند.

 سروش  در آستانه توافق
سروش رفیعی هم از جمله بازیکنانی است که اکنون قرارداد ندارد اما احتمالاً بعد از بازگشت از تعطیلات با پرسپولیس تمدید خواهد کرد.
 کوچ  ترابی به تبریز
 مهدی ترابی هم دیگر بازیکن پرسپولیس است که همراه دانیال اسماعیلی‌فر مسافر تبریز خواهد شد.

پیشنهادات وسوسه‌انگیز اورونوف
 بعد از درخشش وینگر ازبک با پیراهن سرخ، پیشنهاد چند میلیون دلاری از سوی تیم‌های متمول حاشیه خلیج فارس برای او رسید اما با توجه به اینکه یک فصل دیگر قرارداد دارد، احتمالاً پرسپولیس به راحتی این بازیکن را از دست ندهد.

 کاپیتان عالیشاه تمدید می‌کند
عالیشاه جزو معدود بازیکنانی است که پرسپولیس‌ها نگرانی بابت تمدید قراردادش ندارند و این بازیکن هر ساله بدون حاشیه خاصی، قراردادش را با سرخ پوشان تمدید می‌کند.

 آل‌کثیر همچنان بدون توافق
 مهاجم خوزستانی پرسپولیس در سالیان اخیر جز بازیکنانی بوده که برای تمدید قراردادش مشکلاتی وجود داشته، عیسی که انتقال ناموفق به سپاهان را در فصل گذشته تجربه کرد، احتمالاً این فصل اشتباه فصل گذشته را تکرار نکند و با پرسپولیس برای تمدید به توافق برسد.

جستجو
آرشیو تاریخی