انگشت استامپی کنعانی، جواب شایعات روزهای اخیر

هیچ مشکلی با پرسپولیس نداشتم

روز گذشته محمدحسین کنعانی‌زادگان در میان استقبال جالب هواداران تیمش وارد ساختمان باشگاه شد.
بعد از این حضور باشگاه پرسپولیس در رسانه رسمی خود اعلام کرد: «طی روزهای گذشته شایعات نادرستی در ارتباط با محمدحسین کنعانی‌زادگان منتشر شده بود که با حضور امروز وی در باشگاه، خط بطلان روی آنها کشیده شد. وی با حضور در باشگاه در جلسه مشترکی با رضا درویش و افشین پیروانی شرکت کرد تا ضمن پایان یافتن شایعات با توجه به در پیش بودن شروع تمرینات، درباره شرایط تیم و فصل جدید نیز گفت‌و‌گو داشته باشند.»
کنعانی هم بعد از جلسه با مدیران باشگاه در جمع خبرنگاران گفت: «صحبت خاصی نبود. آمدم خانه خودم، هیچ خبری نبود و صحبت کردیم، یک غذایی خوردیم و آمدیم.»
کنعانی در مورد اینکه گفته می‌شد او درخواست افزایش قراردادش را دارد با نشان دادن انگشت اشاره‌اش که با استامپ قرمز شده گفت: «این حرف‌ها اصلاً درست نیست، ما هیچ مشکلی با باشگاه نداشتیم. من یک سال قرارداد داشتم و نمی‌دانم این حرف‌ها از کجا در می‌آید. من همیشه گفتم اولین جایی که می‌آیم پرسپولیس است و هر چه دارم از این هواداران و باشگاه است و خوشحالم که کنار تیم هستم و قول می‌دهم امسال یک تیم قدرتمند و خوب داشته باشیم و صد درصد دوباره قهرمان بشویم.» سؤال بزرگ اینجاست اگر کنعانی می‌گوید اخبار درباره خواسته‌اش برای بالاتر بردن رقم قرارداد درست نیست پس پای چه برگه‌ای را امضا کرده و انگشت زده که اینقدر خوشحال شده است؟
جالب اینکه او یک استوری اینستاگرامی هم منتشر کرد و نوشت: «تا الان خدا بوده، از الان به بعدش هم هست، این روزها می‌بینیم که چقدر نگرانید. البته تو روزهای نقل و انتقالات این داستان‌ها هست. قویتر از هر سال پرقدرت‌تر می‌ریم برای قهرمانی و خوشحالی شما هواداران.»
جستجو
آرشیو تاریخی