پرسپولیس برای عبدالکریم قیمت گذاشت

1.5 میلیون دلار کمتر نمی‌فروشیم

باشگاه پرسپولیس در دو هفته گذشته با دو سه پیشنهاد خوب از سوی باشگاه‌های قطری برای خرید عبدالکریم حسن مواجه شده. از همان روز نخست هم مشخص بود که با مخالفت پرسپولیس پس از ارائه پیشنهاد اولیه، این باشگاه راضی به فروش عبدالکریم هست اما می‌خواهد از قبال فروش این بازیکن به درآمد قابل توجهی دست یابد.
نکته اساسی در این باره آنجاست که عبدالکریم وقتی به فوتبال ایران آمد که قادر به بازگشت به فوتبال کشورش نبود اما پرسپولیس از قبال خرید این بازیکن برد کرد چرا که هم نیم‌فصل از او بهره برد، هم با بیش از دو برابر رقم قراردادش می‌خواهد از او سود ببرد.
اولین باشگاه قطری که برای خرید عبدالکریم اقدام کرد، الوکره بود که پرسپولیس به او جواب منفی داد. سپس العربی جلو آمد که باز هم جواب پرسپولیس نه بود. ظاهراً باشگاه الوکره به پرسپولیس اعلام کرده 600 هزار دلار بابت رضایتنامه این بازیکن خواهد پرداخت اما پرسپولیس 1.5 میلیون دلار طلب کرده است.
پرسپولیس در زمینه فروش عبدالکریم دست بالا را گرفته تا این بازیکن را در نهایت با رقم بالایی ترانسفر کند چرا که خود عبدالکریم هم دوست دارد با بازی در لیگ ستارگان قطر به تیم ملی کشورش برگردد که در این شرایط به نظر می‌رسد در نهایت این بازیکن از پرسپولیس جدا خواهد شد و اگر باشگاه رقم بالاتری از قبل این ترانسفر به دست بیاورد، برد کرده است.
باشگاه پرسپولیس دنبال جذب مدافع راست خارجی است و طبیعتاً بعد از جدایی عبدالکریم هم دنبال مدافع چپ خارجی خواهد رفت که همان 1.5 میلیون دلار را صرف خرید این دو بازیکن خواهد کرد.
البته دیروز صحبت‌هایی درباره علاقه‌مندی پرسپولیس به میلاد محمدی مطرح شد که در سوپرلیگ ترکیه بازی می‌کند و قراردادش به پایان رسیده است؛ بازیکن ملی‌پوشی که از استقلال هم پیشنهاد دارد.

جستجو
آرشیو تاریخی