فرار مخفیانه داور از ورزشگاه

داور انگلیسی بازی آلمان و اسپانیا که یک پنالتی مشکوک برای آلمان را سوت نزد، 80 دقیقه بعد از اتمام بازی با یک ون مرسدس به سرعت ورزشگاه را ترک کرد. بعد از حذف آلمان در مرحله یک چهارم نهایی یورو 2024، همه چیز حول محور آنتونی تیلور، داور انگلیسی بازی با اسپانیا، می‌چرخید. آنتونی تیلور در دقیقه 106 بازی برخورد واضح توپ به دست مارک کوکوریا روی ضربه جمال موسیالا را پنالتی تشخیص نداد و آلمانی‌ها را به شدت عصبانی کرد.
چرا تیلور تصمیم گرفت به بازی ادامه دهد؟ آیا وضعیت صحنه توسط داور ویدئویی بررسی شد؟ تیلور چگونه با دستیارانش ارتباط برقرار کرد؟ اینها سؤالاتی هستند که بی‌پاسخ مانده‌اند.
در عوض، تیلور و تیمش با ون مشکی مرسدس به سرعت از ورزشگاه دور شدند. داور ساعت 21:47، 80 دقیقه بعد از سوت پایان بازی، از ورزشگاه رفت. یولیان ناگلزمان، سرمربی تیم ملی آلمان، در جریان بازی عصبانی بود و پس از سوت پایان نیز به ARD گفت: «توپ به وضوح به سمت دروازه می‌رود، ولی مدافع اسپانیایی توپ را با دستش متوقف می‌کند. او این کار را از روی عمد انجام نمی‌دهد، اما این مهم نیست. وضوح و درستی پنالتی‌ای که ما مقابل دانمارک گرفتیم، به میزان قابل توجهی از این پنالتی کمتر بود. من نمی‌توانم درک کنم که چرا با وجود اینکه 48000 بار تکرار صحنه داریم، پنالتی تشخیص داده نشد.»

جستجو
آرشیو تاریخی