خبر

واریزی مالک جدید
100+120 میلیارد تومان
 ظاهراً قرار است باشگاه پرسپولیس با یک واریزی قابل توجه مواجه شده و بخش عمده‌ای از مشکلاتش را حل کند.
پیمان حدادی، عضو هیأت مدیره پرسپولیس در مورد واریزی مالک باشگاه گفت: ما با بانک شهر جلسه داشتیم و مدیران آنها قصد کمک به پرسپولیس دارند. تمام مدیران و معاونین بانک شهر حضور داشتند و قرار شد مبلغ حداقل 100 میلیارد تومان را برای تسویه حساب بازیکنان و نقل و انتقالات پرداخت کند.
وی افزود: بانک شهر 120 میلیارد تزریق کرده و قرار شده 100 میلیارد تومان هم تزریق کند. امروز سازمان خصوصی‌سازی جلسه دارد و امیدواریم به شکلی پیش برود تا مدیران باشگاه پرسپولیس با مدیران شش بانک جلسه داشته باشد تا از ظرفیت آنها استفاده کنیم.
او با درخواست از سازمان خصوصی‌سازی گفت: نکته این است که من از سازمان خصوصی‌سازی درخواست دارم 5 درصد باقیمانده واگذاری را هم انجام دهد تا ما از ظرفیت بقیه بانک‌ها هم استفاده کنیم.


دلیل بلاتکلیفی هیأت مدیره پرسپولیس
بلاتکلیفی‌های مدیریتی باشگاه پرسپولیس ناشی از موضوعی است که قبلاً هم مشخص شده بود.
سه بانک خریدار پرسپولیس با گذشت حدود دو ماه از مراسم واگذاری، هنوز مدارک مورد نیاز سازمان خصوصی‌سازی را به این سازمان ارائه نداده‌اند و دلیل وقفه در درج نام مالکان نیز همین موضوع است.
بانک‌های شهر، ملت، تجارت، رفاه، صادرات و اقتصادنوین شش بانک خریدار باشگاه پرسپولیس هستند که تاکنون سه بانک شهر، ملت و تجارت مدارک خود را به سازمان خصوصی‌سازی تحویل داده‌‌اند و سه بانک رفاه، صادرات و اقتصادنوین تا این لحظه مدارکی ارائه نکرده‌اند و به همین دلیل نیز همچنان 90 درصد سهام این باشگاه در تابلوی فرابورس به نام وزارت ورزش است.
ظاهراً بانک‌هایی که مدارک خود را به سازمان خصوصی‌سازی تحویل نداده‌اند، فعلاً هیچ کمکی به این باشگاه به‌عنوان یکی از مالکان نداشته‌اند و همین موضوع مشکلاتی ایجاد کرده است.
البته شنیده می‌شود به‌زودی قرار است این موضوع در هیأت واگذاری سازمان خصوصی‌سازی مورد بررسی قرار بگیرد.


فولاد یا یک تیم اماراتی
مقصد احتمالی فرجی
فصل نقل و انتقالات فوتبال چند روزی است شروع شده و تلاش باشگاه‌ها و بازیکنان برای انتخاب، بیشتر از قبل شده است. به شکل طبیعی بازیکنان درصدد یافتن بهترین پیشنهاد و باشگاه‌ها نیز در تلاش برای  جذب بهترین بازیکنان مد نظر خود هستند. در این بین بازیکنانی که قراردادشان تمام شده در تلاشند تا بهترین انتخاب ممکن را انجام دهند. قرارداد فرشاد فرجی مدافع فصل قبل پرسپولیس هم با این باشگاه به اتمام رسیده اما تاکنون از این باشگاه با او صحبتی نشده است. از این رو شاید مقصد بعدی فرجی، فولاد باشد چون یحیی گل‌محمدی به بازی این مدافع علاقه‌مند است. از طرفی یکی از تیم‌های لیگ یکی امارات هم صحبت‌هایی با فرجی داشته که باید دید در نهایت تکلیف مدافع فصل قبل پرسپولیس چه خواهد شد.


اورونوف در المپیک و دور از پرسپولیس
تیمور کاپادزه، سرمربی تیم المپیک ازبکستان، نام سه بازیکن بزرگسال تیم را که قرار است به المپیک پاریس ببرند، به صورت رسمی اعلام کرد.
سرمربی ازبک‌ها اعلام کرد که تیم فوتبال ازبکستان از سهمیه کامل بازیکنان بزرگسال بالای 23 سال استفاده خواهد کرد و الدور شومورودوف، اوستون اورونوف و حسندین علی‌قولوف به پاریس اعزام خواهند شد.
تیم زیر 23 ساله‌های فوتبال ازبکستان خود را برای حضور در رقابت‌های المپیک پاریس آماده می‌کند. آنها باید از سوم مرداد ماه در گروه سوم این پیکارها، با تیم‌های ملی اسپانیا، مصر و جمهوری دومینیکن دیدار کنند.
ملی‌پوشان ازبک باید از سوم جولای (13 تیر ماه) در اردو حاضر شوند و این بدان معناست که ستاره پرسپولیس باید دو روز دیگر خودش را به کادرفنی معرفی کند و حتی اگر ازبکستان در مرحله گروهی حذف شود، اورونوف باید تا 30 جولای (9 مرداد) در پاریس حضور داشته باشد.
این بدان معناست که اورونوف احتمالاً بخش قابل توجهی از اردوی پیش فصل سرخ‌ها را از دست خواهد داد.
 

جستجو
آرشیو تاریخی