ستاره گرجی در اوج چراغ سبز نشان داد

سرنوشت گولسیانی در دست مدیران پرسپولیس

ایلیا بهزاداول
خبرنگار


با پایان ماجراجویی تیم ملی گرجستان در جام ملت‌های اروپا، سرنوشت گئورگی گولسیانی در پرسپولیس مورد توجه هواداران این تیم قرار گرفته است. با وجود عملکرد نه‌چندان خوب و کسب نمره ۳ از ۱۰ در رقابت مقابل اسپانیا از سوی نشریه اکیپ، اعتبار این بازیکن به دلیل حضور در جام ملت‌های اروپا بالاتر رفته و گولسیانی پس از حضور مقابل پرتغال و اسپانیا می‌تواند مورد توجه باشگاه‌هایی از اروپا یا کشورهای حاشیه خلیج فارس قرار بگیرد. همچنین پس از به ثمر رساندن گل قهرمانی پرسپولیس، شایعاتی از علاقه برترین تیم فوتبال هند یعنی موهان باگان برای جذب او به گوش می‌رسید.
گولسیانی که پیش از آغاز مسابقات با ۳۳ سال و یک ماه و ۴ روز سن تبدیل به مسن‌ترین بازیکنی شد که اولین بازی ملی خود با پیراهن گرجستان را تجربه می‌کند، حالا در چهارمین دهه زندگی خود دوران اوج را پشت سر می‌گذارد و با توجه به شایعات نقل و انتقالاتی پیرامون باشگاه پرسپولیس، تمدید با این بازیکن از اولویت‌های تیم خواهد بود. با وجود احتمال پیشنهاد از باشگاه‌های دیگر اما گولسیانی بارها به تعهد خود برای بازگشت به پرسپولیس تأکید کرده و سرنوشت این بازیکن می‌تواند با مدیریت صحیح از سوی باشگاه تعیین  شود.
او در مصاحبه‌ای کوتاه پس از شکست تیم ملی گرجستان مقابل اسپانیا گفت: «تا وقتی در مسابقات یورو بودم همه تمرکزم روی این بازی‌ها بود و نمی‌خواستم مذاکره‌ای با مدیران باشگاه پرسپولیس داشته باشم. بعد از کمی استراحت در مورد آینده‌ام تصمیم خواهم گرفت. اخبار درباره سرمربی جدید پرسپولیس را شنیده‌ام. شخصاً او را نمی‌شناسم اما اسپانیایی است و شما امروز کیفیت فوتبال اسپانیا را دیدید و او هم حتماً مربی باکیفیتی است. او با ویارئال بوده و در تیم‎های متعددی کار کرده است. اما درباره آینده‌ام تصمیمی نگرفتم و نمی‌توانم چیزی بگویم. همه تمرکزم روی یورو بود و نمی‌دانم برنامه‌ام چیست.»
این صحبت‌های گولسیانی، نشان از انگیزه او برای بازگشت به جمع سرخ‌ها دارد. از دست دادن بازیکنی که بیش از ستارگان ایرانی تیم برای بازگشت اشتیاق نشان داده می‌تواند برای باشگاه گران تمام شود و اکنون، سرنوشت ستاره گرجستانی خط دفاعی پرسپولیس در دستان مدیران باشگاه برای یک اقدام سریع و مؤثر است.

جستجو
آرشیو تاریخی