کرمانی مقدم: ترابی خوب نبود، بیرانوند گل‌های بدی خورد

مرتضی کرمانی مقدم معتقد است با جدایی هیچ بازیکنی پرسپولیس تضعیف نخواهد شد.

‌در خصوص سرمربی اسپانیایی پرسپولیس چه نظری دارید؟
گاریدو در لالیگا و چند تیم آفریقایی و آسیایی مربیگری کرده از این رو شخصاً او را مربی کم‌تجربه‌ای نمی‌دانم و معتقدم می‌تواند در فوتبال ما و پرسپولیس هم حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. تجربه‌های مختلف می‌تواند خیلی به مربی جدید کمک کرده و به او در پیاده کردن مسائل فنی یاری رساند. از سوی دیگر ما باید این را هم در نظر بگیریم که گاریدو مسئولیت تیم کوچکی را قبول نکرده و تیمی را برعهده گرفته که تیم بزرگترین تیم ایران است که بیشترین قهرمانی‌ها را درسطح اول به دست آورده است. شخصیت بالا و بزرگ بازیکنان پرسپولیس هم به مربی جدید برای کسب بهترین نتایج و رتبه ممکن کمک
خواهد کرد.
 ‌اما هر مربی به ابزار لازم نیاز دارد. به نظرتان این ابزار برای گاریدو مهیا شده است؟
به نظرم بازیکنان خوبی در پرسپولیس حضور دارند که حتماً این تعداد بازیکن قادرند خواسته‌های گاریدو را در زمین پیاده کنند هر چند تیم برای تقویت به چند بازیکن جدید هم نیاز دارد.
‌البته چند بازیکن پرسپولیس مثل بیرانوند و ترابی و دانیال هم درصدد جدایی از پرسپولیس هستند.
در فصلی که سپری شد ترابی برای پرسپولیس چه کار کرد و چه عملکردی داشت؟ یا بیرانوند در این فصلی که گذشت عملکرد خوبی نداشت و در چند بازی هم گل‌های بدی خورد. به همین دلیل است که می‌گویم اگر این بازیکنان نباشند باز هم پرسپولیس بهترین نتایج را کسب خواهد کرد چون بزرگ است و به هیچ بازیکنی وابسته نیست و در این سال‌ها ثابت کرده که حتی در هر شرایطی قادر است بهترین نتایج را کسب کرده و قهرمان شود.
‌در چه پست‌هایی پرسپولیس کمبود دارد؟
پرسپولیس حتماً به یک مهاجم خوب خارجی ششدانگ نیاز دارد که با حضور او در کنار عیسی بتوانیم خط حمله خوبی داشته باشیم. در یکی دو پست دیگر هم پرسپولیس نیاز به تقویت دارد که حتماً باید نسبت به جذب آنها اقدام کند.

جستجو
آرشیو تاریخی