رحمتی گزینه مربیگری ذوب آهن نیست

موسوی: به اسلامی گفتیم در شهر خودش بماند


 مرتضی موسوی زنوزی، عضو هیأت مدیره باشگاه ذوب‌آهن در گفت‌و‌گو با ایران ورزشی درباره شایعه انتخاب مهدی رحمتی به عنوان سرمربی جدید این باشگاه به جای محمد ربیعی اظهار داشت: به هیچ وجه این خبر صحت ندارد.
 همه اینها گمانه‌زنی هستند. البته رحمتی مربی خوبی هست اما در برنامه‌های ما ایشان جایی ندارند.
 در هر صورت ما یک کمیته نقل و انتقالات داریم که هر اتفاقی بخواهد در این زمینه بیفتد در این کمیته محقق خواهد شد. بنابراین اگر رحمتی در برنامه‌های ما بود ما از طریق این کمیته خبردار می‌شدیم.
 وی درباره اینکه به نظر می‌رسد اطرافیان این مربی در حال بازارگرمی هستند، گفت: بله درست است و مشخص هم هست.
 طبیعی هم هست، مربیانی که تیم ندارند به این روش از طریق اطرافیان و دوستان خود به دنبال آن هستند تا برای خود تیم پیدا کنند اما ما چنین تصمیمی نداریم و ایشان مدنظر ما نیستند.
 البته قرارداد ربیعی با ما به اتمام رسیده و برای ادامه همکاری باید مذاکراتی داشته باشیم.
در هر صورت امکان دارد هرکدام از ما نظراتی داشته باشیم. عضو هیأت مدیره ذوب‌آهن در خصوص احتمال حضور محمدحسین اسلامی در استقلال گفت: اسلامی بازیکن بسیار توانمند و مؤثری برای ما بود و زحمات زیادی را برای ما کشید و در کسب نتایج مؤثر برای ذوب‌آهن بسیار کمک حال بود اما چون قرارداد این بازیکن به اتمام رسیده این اختیار را دارد تا برای ادامه فعالیت هر تیمی را انتخاب کند و ما هم برای او آرزوی موفقیت داریم.
 هرچند ما هم صحبت‌هایی را با اسلامی انجام دادیم تا در ذوب‌آهن بماند و حتی مبالغی را هم پیشنهاد دادیم که حالا بحث انتقال ایشان به استقلال مطرح شده ولی ما دوست داشتیم او در شهر خودش بماند و به تیم شهرش کمک کند.
 موسوی زنوزی درباره وضعیت محمدجواد محمدی و رضا علیاری گفت: این دو بازیکن با ما قرارداد دارند هرچند مباحثی هم درباره آنها و انتقال‌شان به تیم‌های دیگر به وجود آمده. این در حالی است که به صورت کتبی هنوز پیشنهادی برای این دو بازیکن نیامده است.

جستجو
آرشیو تاریخی