خبر

دختران بسکتبال یک گام تا پای فینال
تیم بسکتبال زیر 18 سال دختران ایران امروز در نیمه نهایی مسابقات دویژن B کاپ آسیا به مصاف لبنان می‌رود.
شاگردان النی کاپوچیانی بعد از برد مقابل تیم‌های هنگ‌کنگ، ساموا و قرقیزستان با صدرنشینی گروه دوم این رقابت‌ها مستقیماً راهی نیمه‌نهایی شدند و امروز برای رسیدن به فینال به مصاف لبنان می‌روند. لبنان نیز دیروز مقابل ساموا 68 بر 48 موفق به برد شد و به جمع چهارتیم برتر راه پیدا کرد.
ایران و لبنان قبل از حضور در این دوره دیدارهای دوستانه‌ای در بیروت برگزار کرده بودند که سهم تیم کشورمان دو باخت و تنها یک پیروزی
بود.
البته باید دید با توجه به روحیه‌ای که بازیکنان کشورمان پیدا کرده‌اند و تغییرات دفاعی که النی در این تیم ایجاد کرده، آیا لبنانی‌ها باز هم می‌توانند از سد ایران بگذرند یا اینکه دختران ما فاتح بزرگ لقب گرفته و به فینال می‌روند.

یزدانی، تنها آزادکار روز اول در المپیک
حسن یزدانی اولین آزادکار تیم ملی ایران است که در رقابت‌های کشتی آزاد المپیک ۲۰۲۴ پاریس روی تشک می‌رود.
مسابقات کشتی المپیک 2024 روزهای 15 تا 21 مرداد در پاریس برگزار می‌شود و کشتی ایران با 11 سهمیه (6 فرنگی‌کار و 5 آزادکار) در این رقابت‌ها شرکت می‌کند و در هر روز دو نماینده را وارد کارزار می‌کند، به استثنای روز اول کشتی آزاد که این پیکارها در دو وزن 57 و 86 کیلوگرم برگزار می‌شود و تیم کشورمان باتوجه به اینکه نتوانست در وزن 57 کیلو سهمیه بگیرد، تنها حسن یزدانی را در رقابت‌های نوبت صبح روی
تشک دارد.
مهدی محسن‌نژاد و امین میرزازاده در اوزان 60 و 130 کیلوگرم کشتی فرنگی هم روز دوشنبه 15 مرداد اولین نمایندگان فرنگی‌کار ایران هستند که روی تشک می‌روند.

جستجو
آرشیو تاریخی